• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

HELP IK GLIJ ALLE KANTE OP BEHALVE DE GOEDE :D

jan0405

Post weinig
Opel astra G Z1.8XE

205/40/R17/84V Contentinal sport contact onder zitten ze zijn nu 1,5 jaar oud en er zit nog voldoende profiel op :S

met een beetje water op het wegdek glijd ie al, als ik me rem aan raakt om terug te schakele bij rondtonde of elders gaat gelijk me abs aan en me esp lampje branden :( ??? dus ik wil andere banden maar wie kan me helpen? wie heeft er goede ervaring met echte sport banden en geen rotzooi,

Me auto heb ik aangepast met Schroefset JOM, en wiechers sport stabilisator :) moet er ook nog andere stabilisator pootjes tussen van een sport ? of andere aandrijf assen ? om de wegligging nog beter te krijgen?

ik dacht zelf aan Michelin Pilot EXALTO PE2 205/40 ZR17 84W XL

maar heb ik een honda civic crx 2,2 gereden met toyo bandjes die kon met 140 door bochten heen alles :) dus toyo schijnt ook wel goed te zijn dan voor minder geld ?

Alvast bedankt

Ik rij Toyo PROXES T1 Sport 235/35/19 en zijn goede bandjes zover ik nu heb gezien zowel droog als nat over de slijtage kan ik nog niet veel zeggen rij er nu 4 maanden mee.

Ik rij Toyo PROXES T1 Sport 235/35/19 en zijn goede bandjes zover ik nu heb gezien zowel droog als nat over de slijtage kan ik nog niet veel zeggen rij er nu 4 maanden mee.

Ik rijd nu op maxxis en ben verbazend goed tevreden.. Lekkere band, plakt goed en ook met nat weer nu strak in de bocht... En wat ook niet onbelangrijk is dat t ook geen herrie band is....

Toyo ben ik niet zo over te spreken.... Die banden sleten gewoon onder m'n tieg uit!

Ik rijd nu op maxxis en ben verbazend goed tevreden.. Lekkere band, plakt goed en ook met nat weer nu strak in de bocht... En wat ook niet onbelangrijk is dat t ook geen herrie band is....

Toyo ben ik niet zo over te spreken.... Die banden sleten gewoon onder m'n tieg uit!

Ik rijd met Vredesstein Sporttrac 3 en dat rijdt in de regen en sneeuw echt heerlijk. Met droog weer is het gewoon normaal. En de band ziet er nog mooi uit ook. Ze liggen onder m'n Astra G Coupé.

Ik rijd met Vredesstein Sporttrac 3 en dat rijdt in de regen en sneeuw echt heerlijk. Met droog weer is het gewoon normaal. En de band ziet er nog mooi uit ook. Ze liggen onder m'n Astra G Coupé.

Terug
Naar boven