Opel astra G Z1.8XE
205/40/R17/84V Contentinal sport contact onder zitten ze zijn nu 1,5 jaar oud en er zit nog voldoende profiel op :S
met een beetje water op het wegdek glijd ie al, als ik me rem aan raakt om terug te schakele bij rondtonde of elders gaat gelijk me abs aan en me esp lampje branden
??? dus ik wil andere banden maar wie kan me helpen? wie heeft er goede ervaring met echte sport banden en geen rotzooi,
Me auto heb ik aangepast met Schroefset JOM, en wiechers sport stabilisator
moet er ook nog andere stabilisator pootjes tussen van een sport ? of andere aandrijf assen ? om de wegligging nog beter te krijgen?
ik dacht zelf aan Michelin Pilot EXALTO PE2 205/40 ZR17 84W XL
maar heb ik een honda civic crx 2,2 gereden met toyo bandjes die kon met 140 door bochten heen alles
dus toyo schijnt ook wel goed te zijn dan voor minder geld ?
Alvast bedankt
205/40/R17/84V Contentinal sport contact onder zitten ze zijn nu 1,5 jaar oud en er zit nog voldoende profiel op :S
met een beetje water op het wegdek glijd ie al, als ik me rem aan raakt om terug te schakele bij rondtonde of elders gaat gelijk me abs aan en me esp lampje branden
Me auto heb ik aangepast met Schroefset JOM, en wiechers sport stabilisator
ik dacht zelf aan Michelin Pilot EXALTO PE2 205/40 ZR17 84W XL
maar heb ik een honda civic crx 2,2 gereden met toyo bandjes die kon met 140 door bochten heen alles
Alvast bedankt