Hallo forumleden,
Ik was een beetje aan het googlen en kwam deze Opel corsa b GSI 1.6 16v uit 1997 tegen met 141.000 op de teller.
zo wat ik van de advertentie kon opmaken en het gesprek met de desbetreffende meneer lijkt het op het eerste gezicht een degelijke auto.
Volgens hem is het geen "afgetrapt GSI'tje", hier heb ik wel mijn twijfels aan, ook vertrouw ik de kilometers niet echt.
Er staat bij NAP weblabel maar NAP is ook te vervalsen als je het wilt.
maar na de foto's goed te bekijken zie ik wel vier dingen.
1. De tellers zijn aangepast naar van die AFSCHUWLIJKE witte tellers.
2. Hij is verlaagd.
3. liggen andere velgen onder
4. Andere achterlampen.
Dit alles hoeft natuurlijk niks te zeggen maar zo zie je wel dat het waarschijnlijk een auto is geweest van een jonge bestuurder (niks mis mee, dat ben ik zelf ook)
Ik geloof ook niet dat het van een of ander oud omatje is geweest.
Wat denken jullie ervan, zal ik er heen gaan om te gaan kijken ofniet?
het is vanuit mij toch 140 kilometer naar nijverdal (Overloon-Nijverdal).
http://www.autotrack.nl/tweedehands/opel/corsa/9864956" onclick="window.open(this.href);return false;
(Ga me alsjeblieft niet naaien en hem voor me neus weg kopen -_-)
Ik was een beetje aan het googlen en kwam deze Opel corsa b GSI 1.6 16v uit 1997 tegen met 141.000 op de teller.
zo wat ik van de advertentie kon opmaken en het gesprek met de desbetreffende meneer lijkt het op het eerste gezicht een degelijke auto.
Volgens hem is het geen "afgetrapt GSI'tje", hier heb ik wel mijn twijfels aan, ook vertrouw ik de kilometers niet echt.
Er staat bij NAP weblabel maar NAP is ook te vervalsen als je het wilt.
maar na de foto's goed te bekijken zie ik wel vier dingen.
1. De tellers zijn aangepast naar van die AFSCHUWLIJKE witte tellers.
2. Hij is verlaagd.
3. liggen andere velgen onder
4. Andere achterlampen.
Dit alles hoeft natuurlijk niks te zeggen maar zo zie je wel dat het waarschijnlijk een auto is geweest van een jonge bestuurder (niks mis mee, dat ben ik zelf ook)
Ik geloof ook niet dat het van een of ander oud omatje is geweest.
Wat denken jullie ervan, zal ik er heen gaan om te gaan kijken ofniet?
het is vanuit mij toch 140 kilometer naar nijverdal (Overloon-Nijverdal).
http://www.autotrack.nl/tweedehands/opel/corsa/9864956" onclick="window.open(this.href);return false;
(Ga me alsjeblieft niet naaien en hem voor me neus weg kopen -_-)