• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

help plz probleem electronica opel tigra 1.4 16v

goededag vandaag was er eerst een probleem met mijn tigra eerst was me pompje van men cv losgekomen heb deze trug vastgezet

maar er lagen blijkbaar nog 2 draden van mijn cv los in mijn deur een blauw en een groene

en deze hebben een knop van de elektrische ruiten geraakt en kortsluiting gemaakt na die kortsluiting brand geen enkel lampje meer op men dashbord zelf het klokje niet en als je je contact opzet kan je de raam ook niet open of dicht doen pas als je de auto start en eventjes gas geeft begint het lampje van de batterij te branden en toerenteller/bezinemeter/temperatuurmeter en kilometerteller +klokje middeconsole doen totaal niets meer wat kan dit zijn ik word er zot van

mvg dylan

Terug
Naar boven