• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Help - Uitlaatsierstuk astra f station

Fonzy

Post weinig
Ik ben op zoek naar een uitlaatsierstuk astra f station. De uitlaat die eronder zit heeft een lromming aan het uiteinde. Past hier elke uitlaat sierstuk de een gebogen eindje heeft op? Iemand anders die met het zelfde bijltje heeft gehakt?

Nee dat wordt er niet mooier op. Ik heb namelijk iets wat je vogens mij een cup difuser noemt onder de bumper hangen. Hierin zit dus al een uitsparing voor een uitlaat. Ik zou graag hier de uitlaat sierstuk in positioneren. Ik heb het volgende gevonden:

Je hebt ze ook in 90-65-30 grasden. Alleen het probleem is dat ik vanaf mijn demper tot aan de rand van de bumper 210 mm heb dus ik heb niet veel ruimte om twee van die bocheten aan elkaar te maken en dan ook nog eens een sierstuk te plaatsen die niet een halve meter de bumper uit steekt. Weet iemand waar ik bv 2 korte 90 gr uitlaatbochtjes kan vinden die te klemmen zijn. Of heeft iemand een beter idee hoe ik het zou kunnen doen. (Nee ik heb geen las apparaat en kan dat ook niet).

Alvast bedankt.

Nee dat wordt er niet mooier op. Ik heb namelijk iets wat je vogens mij een cup difuser noemt onder de bumper hangen. Hierin zit dus al een uitsparing voor een uitlaat. Ik zou graag hier de uitlaat sierstuk in positioneren. Ik heb het volgende gevonden:

Je hebt ze ook in 90-65-30 grasden. Alleen het probleem is dat ik vanaf mijn demper tot aan de rand van de bumper 210 mm heb dus ik heb niet veel ruimte om twee van die bocheten aan elkaar te maken en dan ook nog eens een sierstuk te plaatsen die niet een halve meter de bumper uit steekt. Weet iemand waar ik bv 2 korte 90 gr uitlaatbochtjes kan vinden die te klemmen zijn. Of heeft iemand een beter idee hoe ik het zou kunnen doen. (Nee ik heb geen las apparaat en kan dat ook niet).

Alvast bedankt.

Mmmmm... ik heb even na zitten denken maar volgens mij heb je voor dit klusje toch echt een lasapparaat nodig.

Ken je niemand in je omgeving die kan lassen echt veel werk is het niet dus daar kennen ze ook nooit de hoofdprijs voor vragen.

Maar goed misschien dat iemand anders op het forum nog een idee heeft.

Mvg,

Gerrit

Mmmmm... ik heb even na zitten denken maar volgens mij heb je voor dit klusje toch echt een lasapparaat nodig.

Ken je niemand in je omgeving die kan lassen echt veel werk is het niet dus daar kennen ze ook nooit de hoofdprijs voor vragen.

Maar goed misschien dat iemand anders op het forum nog een idee heeft.

Mvg,

Gerrit

anders haal je een paar bochten met verschillende diameter zo dat je ze in elkaar kan schuiven ,op maat zagen en, met een uitlaatklem vast zetten

anders haal je een paar bochten met verschillende diameter zo dat je ze in elkaar kan schuiven ,op maat zagen en, met een uitlaatklem vast zetten

Terug
Naar boven