• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

HELP wie kan mij Helpen???

wij rijden in een opel vectra B station wagon z18xe van 2002

nadat de auto bij een bevriende auto monteur was geweest voor nieuwe remleidingen achter

kon ik bij desbetreffende persoon de auto weer ophalen echter was bevriende persoon niet aan wezig en

kon ik de sleutel van iemand krijgen die wel aanwezig was naar een kleine 50 meter hield de auto ermee op

en de betreffende persoon van wie wij de sleutel hadden over genomen kon niks voor ons beteken dus ik geregeld

dat de auto op sleep kabel naar huis te trekken de volgende dag de opel dealer gebeld en de auto laten ophalen

die bevestigde dat water in de tank zat ik ben direct gaan kijken en heb de benzine gesproefd miere zoet en transparant

wat uit de tank kwam

na spoeling heeft de auto 15 kilometer goed gereden en vanaf dat moment nu dus al 3 maanden gaat alles stuk ik word

hier knetter gek van

nu kennen jullie het globale verhaal van je vrienden moet je het hebben!!! want des betreffende persoon wil van niks weten

loopt en start wel maar bokt als een gek top snelheid 40km

fout melding missfire op alle 4 cilinders

oorzaak:

suiker water in de benzine tank: en volgens dealer is de auto helemaal door gespoeld van a tot z gereinigd

reparatie:

nieuwe: Oem filters na spoeling van het motorblok

nieuwe: Oem Siemens lucht massameter: opel dealer

nieuwe: Oem siemens 71 serie Ecu!!! Ac tronic NIET GEREFICEERT! her geprogrammeerd door opel dealer

Nieuwe: Oem Magneti Marelli bobine rail z18xe

Nieuwe: Oem Bougies Merk: Vemo (duits)

de auto blijft de missfire op alle 4 de cilinders weer geven

wie kan mij helpen

vrijdag 10-06-2016 gaat ik naar een garage om hem nogmaals uit te lezen

wie heeft ervraing met deze smerige rot grapjes aangezien de onkosten de rest waarde over stijgen nu

wie kan mij helpen

iedeen waar het probleem in kan zitten zijn welkom

Update 08-06-2016 22.00u

hoe kan het dat al die apparatuur in een keer achter elkaar kapot gaan ?

ik ben al 3 maand bezig om de auto in orde te krijgen ben de opel dealer een beetje zat

Terug
Naar boven