• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

HELP!!!

Kay..

Post weinig
Ik heb zojuist mijn zeer mooie stoelen van autostyle binnen gekregen en heb hierbij ook een frame gekocht voor de opel tigra

maar ik snap niet hoe het in elkaar zit :hmmz

De orginele stoelen hebben 2 bouten per stuk en voor zit hij vast geschoven

maar bij deze heb ik niks om in te schuiven :S:S iemand ervaring mee!!!???

HELP!!!!

Ik kom uit Aarle-rixtel ( 15 km van eindhoven ) maar ik wil bset 200 km rijden om ze erin te krijgen >.< ben nu 2 dagen bezig en word er gek van :P

Je mag alles slopen van oude set stoelen boeit me niet meer :P

Ik kom uit Aarle-rixtel ( 15 km van eindhoven ) maar ik wil bset 200 km rijden om ze erin te krijgen >.< ben nu 2 dagen bezig en word er gek van :P

Je mag alles slopen van oude set stoelen boeit me niet meer :P

Kan ook naar Valkenswaard eens komen of iets, kunnen we er samen naar kijken, maar weet je wel zeker dat je de goede sparco onderstellen hebt (in het topic wat ik je eerder stuurde van counterstrike, zijn het net wat andere volgens mij) .. ?

[rquote=1914494&tid=146400&author=Kay..]Ik kom uit Aarle-rixtel ( 15 km van eindhoven ) maar ik wil bset 200 km rijden om ze erin te krijgen >.< ben nu 2 dagen bezig en word er gek van :P

Je mag alles slopen van oude set stoelen boeit me niet meer :P[/rquote]

Kan ook naar Valkenswaard eens komen of iets, kunnen we er samen naar kijken, maar weet je wel zeker dat je de goede sparco onderstellen hebt (in het topic wat ik je eerder stuurde van counterstrike, zijn het net wat andere volgens mij) .. ?

[rquote=1914494&tid=146400&author=Kay..]Ik kom uit Aarle-rixtel ( 15 km van eindhoven ) maar ik wil bset 200 km rijden om ze erin te krijgen >.< ben nu 2 dagen bezig en word er gek van :P

Je mag alles slopen van oude set stoelen boeit me niet meer :P[/rquote]

Nou ik kan er geen verschil tussen zien had ze er helemaal afgehaald om te vergelijken maar zijn de zelfde.

Heb ook Autostyle gebeld ( die dus geen flikker weten )

Maar zeiden toch dat ze de goede haddden gestuurt.... Heb ook flink zitten klagen dat er geen NL beschrijving bij zat maar een Italiaanse en officieel mag ik ze aanklagen want als je er een Beschrijving bij doet moet er ook een NL beschrijving bij want nu dus niet het geval is.

Maar mij maakt allemaal niet uit hun waren wel zo vriendeijk om te zeggen dat ik de frames mog terug sturen dus mij maakt het uiteindelijke niet uit hoe ze erin komen maar als ze er maar inkomen:P:P

Nou ik kan er geen verschil tussen zien had ze er helemaal afgehaald om te vergelijken maar zijn de zelfde.

Heb ook Autostyle gebeld ( die dus geen flikker weten )

Maar zeiden toch dat ze de goede haddden gestuurt.... Heb ook flink zitten klagen dat er geen NL beschrijving bij zat maar een Italiaanse en officieel mag ik ze aanklagen want als je er een Beschrijving bij doet moet er ook een NL beschrijving bij want nu dus niet het geval is.

Maar mij maakt allemaal niet uit hun waren wel zo vriendeijk om te zeggen dat ik de frames mog terug sturen dus mij maakt het uiteindelijke niet uit hoe ze erin komen maar als ze er maar inkomen:P:P

Terug
Naar boven