• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

helppppp

[rquote=1842975&tid=140131&author=bigmike]hey

nou voorlopig blijft hij droog,het heeft namelijk flinkt geregent hier,maar tot nu toe is ie droog

enkelt bven ik er wel achter dat me deur niet echt lekker aansluit(bij me raam zeg maar)

dus dat moet ik wel ff oplossen

maar jou jullie op de hoogte[/rquote]

Yup, Calibra kwaaltje.

Dat voorkom je door de deuren voorzichtig dicht te doen en de deur altijd bij het metaal of de deurhendel te pakken ipv het raam.

Het gebrek aan raamstijlen wil nog wel eens betekenen dat je raam ietsjes ontzet raakt en je dus wat ruimte tussen het raam en de rubbers aan de deurstijlen krijgt.

hey

nou vandaag weer gekeken na 2 dagen regen,en wat denken jullie......nat!!!!

het lijkt onder me dahsboard vandaan te komen en aan de boven,en onderkant van me deur.

ik heb ook al onder me motorkap gekeken,maar dat slurfje wat er zou moeten zitten om regen water weg te werken zeg maar,dat slurfje zit er niet,dus die kan ook niet verstopt zitten dan.

bij me deuren zouden me rubbers kunnen zijn,die zijn aardig versleten.

Me ramen sluiten wel gewoon,maar zitten niet echt zoals ze horen te zitten.

iemand nog tips of een idee wat ik nu kan doen?

en zou het slim zijn om me dashboard eraf te halen om te kijken of ik daar iets onder kan ontdekken??

En het demonteren van je dashboard met airbag,is dat gewoon het zelfde als een dashboard demonteren zonder airbag??

nou alvast weer bedankt

hey

nou vandaag weer gekeken na 2 dagen regen,en wat denken jullie......nat!!!!

het lijkt onder me dahsboard vandaan te komen en aan de boven,en onderkant van me deur.

ik heb ook al onder me motorkap gekeken,maar dat slurfje wat er zou moeten zitten om regen water weg te werken zeg maar,dat slurfje zit er niet,dus die kan ook niet verstopt zitten dan.

bij me deuren zouden me rubbers kunnen zijn,die zijn aardig versleten.

Me ramen sluiten wel gewoon,maar zitten niet echt zoals ze horen te zitten.

iemand nog tips of een idee wat ik nu kan doen?

en zou het slim zijn om me dashboard eraf te halen om te kijken of ik daar iets onder kan ontdekken??

En het demonteren van je dashboard met airbag,is dat gewoon het zelfde als een dashboard demonteren zonder airbag??

nou alvast weer bedankt

leg is een tuinslang op je vooruit neer.

check dan binnen is.

bij mijn cali heb ik het wel eens gehad na deze sterke winters dat mijn raamrubber van mijn vooruit en achterruit lek/verrot waren waardoor er water na binnen kwam.

verder kan je ook de uiterste hoeken van je parafaan bak controleren of die niet door en door verroest zijn door vochtig bladgruis wat er is blijven liggen.

met betrekking dat roest plekje.

goed scheuren, daarna behandelen en eventueel afdekken met een bituum mat kan het ook niet verder rotten en is ie extra geluids dempend

leg is een tuinslang op je vooruit neer.

check dan binnen is.

bij mijn cali heb ik het wel eens gehad na deze sterke winters dat mijn raamrubber van mijn vooruit en achterruit lek/verrot waren waardoor er water na binnen kwam.

verder kan je ook de uiterste hoeken van je parafaan bak controleren of die niet door en door verroest zijn door vochtig bladgruis wat er is blijven liggen.

met betrekking dat roest plekje.

goed scheuren, daarna behandelen en eventueel afdekken met een bituum mat kan het ook niet verder rotten en is ie extra geluids dempend

Toevallig geen dakraam? Bij tigra heb je van die slangetjes die het water afvoeren, en die gaan door het interieur...

Toevallig geen dakraam? Bij tigra heb je van die slangetjes die het water afvoeren, en die gaan door het interieur...

een tuinslang neer leggen is wel leuk,alleen ik woon 3 hoog haha

maar kan het idd wel ergsn proberen bij een wasstraat of zo.

en ja heb idd een dakraam,maar di elijkt dicht,ook di eafvoerslangen lijken gewoon goed te werken en zo

een tuinslang neer leggen is wel leuk,alleen ik woon 3 hoog haha

maar kan het idd wel ergsn proberen bij een wasstraat of zo.

en ja heb idd een dakraam,maar di elijkt dicht,ook di eafvoerslangen lijken gewoon goed te werken en zo

Terug
Naar boven