• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote PS3 Vrienden toevoegen topic

Ik speel vooral COD black ops,F1 2010 en GT5 .

Uiteraard is het leuker om met mensen samen te doen dus de topic om mensen toe te voegen:

Mijn naam:

Starscreamer028 :angel

ik speel op het moment niet super veel maar ben wel weer van plan wat meer de ps3 aan te gaan zetten, speel op dit moment Black ops en brink, later dit jaar komt modernwarfare nog bij deze collectie :D

ik speel op het moment niet super veel maar ben wel weer van plan wat meer de ps3 aan te gaan zetten, speel op dit moment Black ops en brink, later dit jaar komt modernwarfare nog bij deze collectie :D

Fearless_corsa of aan elkaar ikweet het niet meer.

Black ops, met nieuwe maps...

Heb me doodgelachten toen ik de nieuwe maps wou kopen.

Het systeem werd zo druk bezocht dat ie in de war raakte, heb dus geen creditcard gegevens hoeven invullen en heb de uitbreiding dus gratisch!

Fearless_corsa of aan elkaar ikweet het niet meer.

Black ops, met nieuwe maps...

Heb me doodgelachten toen ik de nieuwe maps wou kopen.

Het systeem werd zo druk bezocht dat ie in de war raakte, heb dus geen creditcard gegevens hoeven invullen en heb de uitbreiding dus gratisch!

[rquote=1914408&tid=146427&author=ICEQUEEN_Manta_Logan]Starscreamer028 :angel[/rquote]

Zal je ff toevoegen als ik thuis ben:)

Ik speel vooral NFS Shift 2 Unleashed, NFS Hot Persuit II, Killzone 3, en af en toe eens COD Black Ops..

[rquote=1914408&tid=146427&author=ICEQUEEN_Manta_Logan]Starscreamer028 :angel[/rquote]

Zal je ff toevoegen als ik thuis ben:)

Ik speel vooral NFS Shift 2 Unleashed, NFS Hot Persuit II, Killzone 3, en af en toe eens COD Black Ops..

Ik doe ook PS3-en :thumb

De laatste tijd weer veel MW2, Gran Turismo 5 heb ik uitgespeeld

Black Ops heb ik ook gedaan maar vond ik minder dan MW2 vandaar dat ik weer MW2 ben gaan spelen

Je kan me vinden onder de naam: RealJerk

Ik doe ook PS3-en :thumb

De laatste tijd weer veel MW2, Gran Turismo 5 heb ik uitgespeeld

Black Ops heb ik ook gedaan maar vond ik minder dan MW2 vandaar dat ik weer MW2 ben gaan spelen

Je kan me vinden onder de naam: RealJerk

Terug
Naar boven