• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het zijn slechts kleine details..

2slow

Post vaak
Zo vandaag even een nieuwe handremhoes en pookhoes geinstaleerd in mijn Calibra. Vorige week ook het knakken van de deur opgelost. Dat is een kleinigheid maar het resultaat is een aardigheid. En sinds kort ook een nieuwe mattenset aan boord.

Heb van het eerste in ieder geval foto's gemaakt. :D

Voor:

IMG_0132.jpg

Na:

IMG_0135.jpg

Pasvorm van de beide hoezen is niet helemaal volmaakt maar mag er mee door.

@2e-c14nz

Nouja niet moeilijk, wel tijd rovend. De originele hoezen zijn vast geniet. Ik heb geen niet apparaat om de nieuwe hoezen vast te nieten. Nou had die van de pook een elastiek er in. Dus die was zo klaar. Maar die van de handrem heb ik met naald en draad vast gemaakt aan het kunststof raampje waar deze aan vast hoort.

Dankje dankje, het interieur is in erg goede staat, geen blazen in de panelen en geen gaten in het leer. :wub

Offtopic:

Heb binnenkort (over 2 week ofzo) nog creme te koop voor de liefhebber. Wel in een mindere conditie dan deze.

origineel gepost door 2slow

Dankje dankje, het interieur is in erg goede staat, geen blazen in de panelen en geen gaten in het leer. :wub

Offtopic:

Heb binnenkort (over 2 week ofzo) nog creme te koop voor de liefhebber. Wel in een mindere conditie dan deze.

weetje de vraagprijs al ongeveer?en met deurpanelen?

Met deurpanelen en achterpanelen, 2 stoelen achterbank en bedieningsknoppen met houder. Ongeveer 350 / 400. Stoelen hebben wat schade 1 klein andere iets groter. deurpanelen worden heel netjes.

origineel gepost door 2slow

Met deurpanelen en achterpanelen, 2 stoelen achterbank en bedieningsknoppen met houder. Ongeveer 350 / 400. Stoelen hebben wat schade 1 klein andere iets groter. deurpanelen worden heel netjes.

hmm ik krijg denk ik wel interesse.. laat maar weten zodra ze weg gaan u2u'tje of mailtje

@ slow, heb je zo'n universele pookhoes genomen ofzo?

Ik heb het gelijmd voorzichtig, gaat ook goed. Ik heb hiervoor veel dikke leer laten stikken bij de schoenmakerij, die was ook wel netjes weer geniet als origineel, in mijn ogen veel beter dan die dunne immi hoesjes.

Nee via MP worden diverse sets aangeboden, daar heb ik een setje besteld. Tis volgens mij wel echt leer, word ook zo verkocht als zijnde. Maar ziet er wel stevig uit.

Ziet er goed uit! Ik let zelf ook altijd op zulke details!:thumbup

Als je die hoesjes origineel opel koopt zit de plastic bevestiging er gewoon al aan en heb je binnen 5 min die twee hoesjes vervangen!

Terug
Naar boven