• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Hij is er!!!! :D

Opel_Bjorn

Post veel
Ik ging net naar de dealer om een software update te laten doen voor men GTC. Had hij me daar een mooie verrassing :D. Waren ze net men Astra Sports Tourer aan het leveren. Meteen een afspraak gemaakt om het af te komen halen. En volgende week vrijdag ben ik de trotse eigenaar. Ik heb er snel een paar GSM pics van gemaakt.

Ben em net gaan halen!!! En wat rijdt dat beest zalig goed!!! :D en grooooooooooooooooot :D

2j5joyf.jpg

103fwuh.jpg

2lwswo6.jpg

dqnhbr.jpg

wh1c8y.jpg

kx02e.jpg

2qnzcip.jpg

313ksnl.jpg

15gb5s3.jpg

Nice!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik dacht al aan het topic te zien dat het om de Lexus Hybrid ging...maar het is nog geen 1 maart ;)

Nice!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik dacht al aan het topic te zien dat het om de Lexus Hybrid ging...maar het is nog geen 1 maart ;)

Mooie wagen zeg gefeliciteerd alvast :wors

maar wit jeetje man waarom nou ja ieder zijn smaak

mijn eerste corsa a was wit nooit meer een witte auto

maar nette wagen heel veel plezier en veilige km's ermee

Groeten Peer

Mooie wagen zeg gefeliciteerd alvast :wors

maar wit jeetje man waarom nou ja ieder zijn smaak

mijn eerste corsa a was wit nooit meer een witte auto

maar nette wagen heel veel plezier en veilige km's ermee

Groeten Peer

tis ondertussen men 3e witte :D Ik heb hiervoor 2 witte GTC's gehad. Ik vind wit sportief ogen, je ziet er weinig krasse op, en je betaald er 600€ minder voor waar je andere veel leukere dinge mee kunt kopen :p. Dus daarom neem ik wit. Ik vind het hem héél leuk staan :D. Er komt nog een Irmscher grill in vooraan.

tis ondertussen men 3e witte :D Ik heb hiervoor 2 witte GTC's gehad. Ik vind wit sportief ogen, je ziet er weinig krasse op, en je betaald er 600€ minder voor waar je andere veel leukere dinge mee kunt kopen :p. Dus daarom neem ik wit. Ik vind het hem héél leuk staan :D. Er komt nog een Irmscher grill in vooraan.

dat is ja echt nog nieuw:D

ook ik vind mooi:wub

(ruilen met een andere echt nog nieuwere auto? is nog in bestelling:D)

dat is ja echt nog nieuw:D

ook ik vind mooi:wub

(ruilen met een andere echt nog nieuwere auto? is nog in bestelling:D)

Terug
Naar boven