• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

hij is er weer

vind hem ook wel wat hebben op het interieur na dan

en ach wat dat dak betreft denk ik waar een wil is ,is een weg en kun je hier best een cabriodak voor maken.

vind hem ook wel wat hebben op het interieur na dan

en ach wat dat dak betreft denk ik waar een wil is ,is een weg en kun je hier best een cabriodak voor maken.

Auto word te weinig gebruikt en staat vooral op stalling .

Ding staat pas sinds eind mei op zn naam en nu wordt ie al te weinig gebruikt en teveel in de stalling?

het is amper 2 maand verder!! :P

En volgens kenteken is het zelfs een 1300. Waar hebben jullie 1600 gevonden?

De kit zelf is wel lekker! :) Het interieur kan ik niet zo goed zien. maar een nette originele versie is altijd beter naar mijn mening.

En ja.. een dak.. Er is toch wel iets van een cabriodakje voor te maken???

Auto word te weinig gebruikt en staat vooral op stalling .

Ding staat pas sinds eind mei op zn naam en nu wordt ie al te weinig gebruikt en teveel in de stalling?

het is amper 2 maand verder!! :P

En volgens kenteken is het zelfs een 1300. Waar hebben jullie 1600 gevonden?

De kit zelf is wel lekker! :) Het interieur kan ik niet zo goed zien. maar een nette originele versie is altijd beter naar mijn mening.

En ja.. een dak.. Er is toch wel iets van een cabriodakje voor te maken???

ben bang dat deze wel een dak heeft :D foto word gebruikt als voorbeeld vanwege de uitbouw kit of lees ik het nu verkeerd :???:

Terug
Naar boven