• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

hirschcar koplampen

hanskadett

Post veel
mensen ik zoek de zeldzame set hirschcar koplampen mogen imitatie zijn beschadigd kapot maakt niet uit laat maar weten wat je hebt en het liefst met de prijs erbij want ik kan toch nergens geen angel eyes vinden voor mijn gsi dan maar deze zeldzame jongens kijken of ook deze inmiddels een mythe zijn geworden

origineel gepost door JvV

Ze zijn wel te vinden. Ligt er ook aan wat je budget is want onder de 300 vind je ze niet ;)

zeg maar gerust onder de 450 vindt je ze niet meer

idd ouwe handelaar:jerry:jerry:jerry maar vind ze idd maar eens voor 300,:hmmz

zijn wel mooie koplampen.

veel succes in ieder geval.

mvg nick

mijne komen ook bij jvv vandaan

is al jaren geleden en mijne zijn niet te koop en me heldere koplampen ook nie :P:P

als iemand zo'n setje lampen voor 300 kan aankomen hoor ik het graag :wub

de lampen zelf heb ik wel alleen de frame's/bevestigingen niet en de buitenkap natuurlijk maar dat zal 1 geheel zijn.

ik heb ook irmsher dubbele ronde koplampen liggen maar dat is toch heel wat anders als vierkant :(

origineel gepost door martijn_maja

en hoe zit het met het idee om replica's te maken. of is ddat een beetje dood gebloed,gr,martijn

ben ik mee bezig geweest maar koste meer dan 5000 eurie voor ze zelfs al gemaakt konden worden

origineel gepost door jblfreak

origineel gepost door martijn_maja

en hoe zit het met het idee om replica's te maken. of is ddat een beetje dood gebloed,gr,martijn

ben ik mee bezig geweest maar koste meer dan 5000 eurie voor ze zelfs al gemaakt konden worden

oh:o wat een geld. ik dacht dat je er niks meer mee gedaan had dennis. my bad.

dan gaat ik toch eens een keer een poging wagen om ze te maken uit de hand.

origineel gepost door kadettje-89

ik heb morette liggen dus lig eraan wat je bied ervoor.

welke zijn de morette koplampen dan ook ronde toch die zijn toch niet vierkant ?

als ik de houders maar heb ben ik tevreden het glaswerk van een renault 19 hebben dezelfde maten dus die kan ik bij hella nog krijgen

op een duitse site staan de onderdeel nummers om lampen bij hella te bestellen

1.) (Benötige ich 2 Stück von)

SB203

HELLA

H4

A HR HC/R

(E1)12,5

7R 0124461

02 24461 R20

02 24460 R20

303-118 482 MADE IN GERMANY SAE M79

2.) (Benötige ich 2 Stück von)

OPTILUX

(E1)17,5

0444412 R8

301-129 597-00 MADE IN GERMANY

Die unter 1. genannte sind für Standlicht, Fahrlicht und Fernlicht.

Die unter 2. genannte sind GLAUBE ICH für Nebelscheinwerfer oder aber für Fernlicht ? Wer weiss da definitives ?

Terug
Naar boven