• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

hirschcar koplampen

hanskadett

Post veel
heren raagje mijn dett heeft al een boze blik in de kap vast gelast past perfect verder,maar nu ga ik misschien een set hirschcar lampen aanschaffen gaan deze zo passen ivm de kap of zou ik het weer moeten aanpassen

[rquote=1828395&tid=139465&author=opelkadetje]ik denk dat ze te ver uitsteken om je kap over te laten vallen.. maar spreek niet uit ervaring.[/rquote]

dat klopt hellemaal.

[rquote=1828395&tid=139465&author=opelkadetje]ik denk dat ze te ver uitsteken om je kap over te laten vallen.. maar spreek niet uit ervaring.[/rquote]

dat klopt hellemaal.

[rquote=1828408&tid=139465&author=frenkie][rquote=1828395&tid=139465&author=opelkadetje]ik denk dat ze te ver uitsteken om je kap over te laten vallen.. maar spreek niet uit ervaring.[/rquote]

dat klopt hellemaal.

[/rquote]

Idd.. kap moet anders worden aangepast. maar dan passen originele koplampen er niet meer in.

[rquote=1828408&tid=139465&author=frenkie][rquote=1828395&tid=139465&author=opelkadetje]ik denk dat ze te ver uitsteken om je kap over te laten vallen.. maar spreek niet uit ervaring.[/rquote]

dat klopt hellemaal.

[/rquote]

Idd.. kap moet anders worden aangepast. maar dan passen originele koplampen er niet meer in.

kap moet aangepast worden

maar als je t voorfront goed uitslijp kan je de orginele koplampen er weer een keer in zetten hoor

kap moet aangepast worden

maar als je t voorfront goed uitslijp kan je de orginele koplampen er weer een keer in zetten hoor

je zou ook het kunststof van de hirschcars weg kunnen slijpen waar de kap overheen valt!

de lampen zelf vallen diep in het kunststof weg!

anders eens een u2u naar botter doen, hij kan je hier wel in adviseren!

paar vrienden/ kennissen van hem hebben ook hirschcars en doorgelaste kap!

succes

[rquote=1828998&tid=139465&author=jblfreak]kap moet aangepast worden

[/rquote]

maar dat bedoel ik niet :P door de kap die je anders moet aanpassen voor de hirschcars.. bijvoorbeeld, die E kadett van mij krijg ik geen originele lampen in. Komt de kap dan tegen aan.

oeps, dit ben ik GlennGSi op men broers account :P

je zou ook het kunststof van de hirschcars weg kunnen slijpen waar de kap overheen valt!

de lampen zelf vallen diep in het kunststof weg!

anders eens een u2u naar botter doen, hij kan je hier wel in adviseren!

paar vrienden/ kennissen van hem hebben ook hirschcars en doorgelaste kap!

succes

Je moet een gat maken waar de lamep in komen als je dat doet langs de kunstof blokjes kan je weer terug monteren

kap hoef je echt niet veel aan te passen k had ze ook met verlengde kap

[rquote=1828998&tid=139465&author=jblfreak]kap moet aangepast worden

[/rquote]

maar dat bedoel ik niet :P door de kap die je anders moet aanpassen voor de hirschcars.. bijvoorbeeld, die E kadett van mij krijg ik geen originele lampen in. Komt de kap dan tegen aan.

oeps, dit ben ik GlennGSi op men broers account :P

[rquote=1829530&tid=139465&author=jblfreak]Je moet een gat maken waar de lamep in komen als je dat doet langs de kunstof blokjes kan je weer terug monteren

kap hoef je echt niet veel aan te passen k had ze ook met verlengde kap [/rquote]

Nee ok, maar als je een kap hebt waar booskijkers aan zijn gelast met hirschcars erin dan krijg je er geen originele koplampen meer in. Ik in iedergeval niet. Zit de kap in de weg. Het vast maken op het front is geen probleem idd.

( wederom glenngsi op men broers account ivm dat ik op zijn laptop zit.. )

Je moet een gat maken waar de lamep in komen als je dat doet langs de kunstof blokjes kan je weer terug monteren

kap hoef je echt niet veel aan te passen k had ze ook met verlengde kap

[rquote=1829530&tid=139465&author=jblfreak]Je moet een gat maken waar de lamep in komen als je dat doet langs de kunstof blokjes kan je weer terug monteren

kap hoef je echt niet veel aan te passen k had ze ook met verlengde kap [/rquote]

Nee ok, maar als je een kap hebt waar booskijkers aan zijn gelast met hirschcars erin dan krijg je er geen originele koplampen meer in. Ik in iedergeval niet. Zit de kap in de weg. Het vast maken op het front is geen probleem idd.

( wederom glenngsi op men broers account ivm dat ik op zijn laptop zit.. )

Terug
Naar boven