• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Hoe kan het???

Ik heb een vraag als mijn zafira B 7 dagen dagen stil staat is de accu leeg.

zit nieuwe accu in garage heeft alles gemeten ed en toen was er niets aan de hand.

nu staat hij weer stil omdat ik Door fout van chirurg minimaal 6wkn niet mag rijden en na 1 week starten hij al weer niet.

help wat kan het zijn

ben blij met suggesties zodat ik die aan de garage door kan geven (scheelt weereacties in kosten)

Ik zou beginnen met alles wat niet origineel is los te koppelen. Heeft de auto dit probleem pas sinds kort of ben je er nu pas achter omdat ie voor het eerst langer stil staat? Hoe oud is de accu?

Probeer eens de accu spanning door te meten bij auto uit en bij draaien motor. Anders moet je toch ergens een lekstroom hebben inderdaad.

Mogelijk lekstroom

1.- Radio

2.- Navigatie systeem

3.- Alarm

4.-Lampje die blijft braden mogelijk kofferbak en of dashboard kastje?

Succes ermee.

Terug
Naar boven