Ik heb zojuist via internet een dashcam besteld die ik aan de contstante stroom wil leggen. Alleen hoe doe ik dit? Ik begrijp dat er in de REC constante stroom zit, maar weet iemand waar? Ik heb niet de apparatuur om het te meten, tenzij een spanningszoekerschroevendraaier (mooi scrabblewoord king
voldoende is. En dan? Moet ik dan met een lasdop aan elkaar maken ofzo? Heb er niet zoveel verstand van, maar ben op zich wel handig.
Edit: oh ja, begin a.u.b. niet te zeuren over de zin of onzin van een dashcam... Door mijn werk zit ik dagelijks in de ongevallen en hoe vaak ik wel niet tegen kom dat men eea simpelweg niet kan bewijzen door het gebrek aan getuigen... Dat heeft mij doen besluiten er toch eentje aan te schaffen. Voor de geinterreseerde, een Blackvue DR380G-HD.
Edit: oh ja, begin a.u.b. niet te zeuren over de zin of onzin van een dashcam... Door mijn werk zit ik dagelijks in de ongevallen en hoe vaak ik wel niet tegen kom dat men eea simpelweg niet kan bewijzen door het gebrek aan getuigen... Dat heeft mij doen besluiten er toch eentje aan te schaffen. Voor de geinterreseerde, een Blackvue DR380G-HD.