• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Hoe oud ben jij en wat voor vectra rij je??

speaker

Woont hier bijna
Het valt me op dat er toch wel wat jonkies hier rondrijden in een vectra. Waar de vectra was bedoeld voor de oudere en gepensioneerde doelgroep, rijden er nauwelijks ouderen met deze wagen.

Daarom hier een topic omdat ik benieuwd ben naar de gemiddelde leeftijd. En post meteen 1 fotootje mee van je vec !!

Ik trap af:

38 Jaar !

En rij in deze vec

IMG_0273zwaan.jpg

24 jaar:

Vectra B2 y22DTR zo goed als full options(alleen geen navi en dakraam).

Heerlijke reiswagen en daily! Mocht wel wat zuiniger zijn en betrouwbaarder :hmmz

Gr.

Pastra

Na verkoop van mijn Zündapp (alles behalve betrouwbaar) 1:1 overgestapt naar iets zéér betrouwbaars: M'n eerste Vectra. Gekocht op m'n 19e als studentenkar als bewuste keuze. Iedereen raadde me VW aan, maarja, ik wilde persé een Vectra. ;)

2m5zepg.jpg

Inmiddels ben ik 26, nog altijd student, en rij ik nu een 3 maanden rond in deze:

14l0i1s.jpg

En ja, de velgjes zijn overgezet. ;)

Thanks! Ze zijn wat aan de kleine kant (14") dus ze worden ooit, ooit nog eens vervangen voor originele 15". :)

ik ben 23 jaar oud

en dit is mijn 4e auto een Opel Vectra B V6 CDX

scaled.php

scaled.php

en nee ben geen brokkenpiloot verveelde me nogal snel in een auto

heb je deze gekocht waar je hem op de foto heb gezet, weet niet beter dan dat er alleen een oude trabant staat hahaha :P:P

@soepkiepe wrote:heb je deze gekocht waar je hem op de foto heb gezet, weet niet beter dan dat er alleen een oude trabant staat hahaha :P:P

nee daar werk ik king:

haha ja die Trabant = wel geniaal want roest niet... plastic achter ding.

40 plusser met een mooie rode 20 plusser die ik 6 jaar in mijn bezit heb. Jullie hebben allemaal van die jonge bakken ...ik ga voor retro !!! :wub

Van mn 24 tm 26e met deze vectra a CD C20NE rondgereden

vectratjuh.jpg

Helaas was ik toen nog niet bevriend met meneer lasapparaat...

Terug
Naar boven