• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

hoe weet ik wat voor cilinder inhoud op kenteken?nu foto

boyanka

Post vaak
;)Ik heb net een ascona A gekocht maar hoe weet ik wat het origineel was, dus een 1.6 of een 1.9.

blokje wat erin zit is niet meer origineel en op het kenteken staat het niet

Misschien dat ze bij de RDW wat weten? doe ze even een belletje..

En zo niet, dan heb je weer eens mazzel ;)

Heb je al een paar foto's voor me, dan weet ik wie er naar me knippert straks

Misschien dat ze bij de RDW wat weten? doe ze even een belletje..

Heb je al een paar foto's voor me, dan weet ik wie er naar me knippert straks

als ik me niet vergis staat het ook op het typeplaatje wat vaak voorop het front onder de kap gepopt zit:)

als ik me niet vergis staat het ook op het typeplaatje wat vaak voorop het front onder de kap gepopt zit:)

[rquote=1913327&tid=146339&author=DevilraY]Misschien dat ze bij de RDW wat weten? doe ze even een belletje..

Heb je al een paar foto's voor me, dan weet ik wie er naar me knippert straks [/rquote]

;)heb hem voor de kleine van me gekocht, een klein beetje werk eraan. Ik zal van het weekend wat foto's plaatsen

[rquote=1913327&tid=146339&author=DevilraY]Misschien dat ze bij de RDW wat weten? doe ze even een belletje..

Heb je al een paar foto's voor me, dan weet ik wie er naar me knippert straks [/rquote]

;)heb hem voor de kleine van me gekocht, een klein beetje werk eraan. Ik zal van het weekend wat foto's plaatsen

Volgens het autoboekje uit 1974 zou het een SR moeten zijn om een 1.9 motor te hebben. Dat zou je toch ergens uit moeten kunnen afleiden.

Volgens het autoboekje uit 1974 zou het een SR moeten zijn om een 1.9 motor te hebben. Dat zou je toch ergens uit moeten kunnen afleiden.

[rquote=1914143&tid=146339&author=boyanka][rquote=1913327&tid=146339&author=DevilraY]Misschien dat ze bij de RDW wat weten? doe ze even een belletje..

;)heb hem voor de kleine van me gekocht, een klein beetje werk eraan. Ik zal van het weekend wat foto's plaatsen[/rquote]

2.4 ? :D

[rquote=1914143&tid=146339&author=boyanka][rquote=1913327&tid=146339&author=DevilraY]Misschien dat ze bij de RDW wat weten? doe ze even een belletje..

;)heb hem voor de kleine van me gekocht, een klein beetje werk eraan. Ik zal van het weekend wat foto's plaatsen[/rquote]

2.4 ? :D

;)2.4 komt nog, ik heb er nog 1 liggen.

het zou best een sr kunnen zijn mede omdat er een toerenteller in zit en nog de hele mikmak aan metertjes en de chrome afwerking

;)2.4 komt nog, ik heb er nog 1 liggen.

het zou best een sr kunnen zijn mede omdat er een toerenteller in zit en nog de hele mikmak aan metertjes en de chrome afwerking

;)ik weet het inmiddels, is een 1.6 L uitvoering.

DSC01115.jpg

DSC01116.jpg

DSC01114.jpg

DSC01109.jpg

Terug
Naar boven