• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

honden rek

greg

Post weleens wat
Voor ons ventje ben ik op zoek naar een honden rek voor een vec b station van 2000 en dan van metaal nou weet ik dat die er zijn, maar zie ze alleen in de kleur grijs. Nou is dat niet zo`n probleem dan kan ik het rek schuren en spuit ik hem in de gewenste kleur.

Wat ik me nou afvraag is of deze origineel ook in de kleur zwart zijn uitgebracht ik kan hier niks over vinden.

Chendo9weken13.jpg

hallo

ik denk dat het een spuitbus zwart wordt

maar nu meen ik mij te herrineren dan van een astra g station ook passen

en die is er mischien wel in het zwart

gr erik

hallo

ik denk dat het een spuitbus zwart wordt

maar nu meen ik mij te herrineren dan van een astra g station ook passen

en die is er mischien wel in het zwart

gr erik

Hee zo'n één heb ik ook (zwitserse herder) alleen die van mij is tien maanden oud ..

ik heb een bagagenet grijs, maar ik vond het niet zo raar staan hij kleur mee met de dakbekleding. heb toen eens een keer op

marktplaats gekocht.

Raymond

Hee zo'n één heb ik ook (zwitserse herder) alleen die van mij is tien maanden oud ..

ik heb een bagagenet grijs, maar ik vond het niet zo raar staan hij kleur mee met de dakbekleding. heb toen eens een keer op

marktplaats gekocht.

Raymond

die heb ik heir wel liggen voor als je er belang bij hebt. onze hond is niet groot genoeg die kan er bij langs :???:

die heb ik heir wel liggen voor als je er belang bij hebt. onze hond is niet groot genoeg die kan er bij langs :???:

Onze hond was wel groot genoeg, maar ging er gewoon doorheen. :)

Kruising Malamut en soort hoge staffordshire terrier.

Onze hond was wel groot genoeg, maar ging er gewoon doorheen. :)

Kruising Malamut en soort hoge staffordshire terrier.

@teungts wrote:die heb ik heir wel liggen voor als je er belang bij hebt. onze hond is niet groot genoeg die kan er bij langs :???:

Nou zeker wel! Ik neem aan dat je een metalen bedoeld maar dan in de kleur grijs?

@teungts wrote:die heb ik heir wel liggen voor als je er belang bij hebt. onze hond is niet groot genoeg die kan er bij langs :???:

Nou zeker wel! Ik neem aan dat je een metalen bedoeld maar dan in de kleur grijs?

@RaydeRay wrote:Hee zo'n één heb ik ook (zwitserse herder) alleen die van mij is tien maanden oud ..

marktplaats gekocht.

Raymond

Een fotootje zou wel leuk zijn :kewlpics Ons ventje is nu 11 weken!

@RaydeRay wrote:Hee zo'n één heb ik ook (zwitserse herder) alleen die van mij is tien maanden oud ..

marktplaats gekocht.

Raymond

Een fotootje zou wel leuk zijn :kewlpics Ons ventje is nu 11 weken!

@teungts wrote:zo,n bagage net heb ik het over. het is niet deze op foto heb er nog 1 die is mooier

IMG_4240.jpg

Ja die foto is ook mooi, maar bedoelde eigenlijk je Swiss :D !

Ik ben trouwens op zoek naar zo`n metaal rekje!

@teungts wrote:zo,n bagage net heb ik het over. het is niet deze op foto heb er nog 1 die is mooier

IMG_4240.jpg

Ja die foto is ook mooi, maar bedoelde eigenlijk je Swiss :D !

Ik ben trouwens op zoek naar zo`n metaal rekje!

Terug
Naar boven