Hoofd functies dashboard instrumenten uitgevallen.
Sinds afgelopen zaterdag kamp ik met een electro technische probleem van onze Astra G ’99.
Benzine 1.6 8v a 336000km (airco en slingerramen editie )
Na een bezoekje aan de kust zag ik na het weg rijden dat de volgende functies niet meer werkte.
KM/u meter
knipper links en rechts
Ruitenwisser 1e stand ( de overige wel)
radio en sigaretten aansteker
motor loop stationair instabiel, noodloop?
na nog een keer starten een paar uur later waren ook de volgende functies uitgevallen.
Toeren teller
Brandstof meter
Tempratuur meter
Geen 1 lampje ging aan bij het contact aan draaien
Tijd en datum blijven op 00:00 ook na 20 min rijden naar me werk
Na alle zekeringen te hebben losgtrokken na gekeken en door gepiept waren ze alle in orde, ook de genen (grote) naast de accu, of zit er ergens nog een kast?
En zal vast nog iets wat niet werkt over het hoofd hebben gezien.
Dashboard verlichting brand overigens wel.
ik vermoed dat hoofd +Plus naar het dashboard geen stroom meer krijgt, of een relai.
maar voor dat ik het dashboard uitelkaar strip waar kan ik deze vinden? en nog mooier zijn er ergens schema’s?
Of heeft iemand nog andere suggesties??
Alvast bedankt
Sinds afgelopen zaterdag kamp ik met een electro technische probleem van onze Astra G ’99.
Benzine 1.6 8v a 336000km (airco en slingerramen editie )
Na een bezoekje aan de kust zag ik na het weg rijden dat de volgende functies niet meer werkte.
KM/u meter
knipper links en rechts
Ruitenwisser 1e stand ( de overige wel)
radio en sigaretten aansteker
motor loop stationair instabiel, noodloop?
na nog een keer starten een paar uur later waren ook de volgende functies uitgevallen.
Toeren teller
Brandstof meter
Tempratuur meter
Geen 1 lampje ging aan bij het contact aan draaien
Tijd en datum blijven op 00:00 ook na 20 min rijden naar me werk
Na alle zekeringen te hebben losgtrokken na gekeken en door gepiept waren ze alle in orde, ook de genen (grote) naast de accu, of zit er ergens nog een kast?
En zal vast nog iets wat niet werkt over het hoofd hebben gezien.
Dashboard verlichting brand overigens wel.
ik vermoed dat hoofd +Plus naar het dashboard geen stroom meer krijgt, of een relai.
maar voor dat ik het dashboard uitelkaar strip waar kan ik deze vinden? en nog mooier zijn er ergens schema’s?
Of heeft iemand nog andere suggesties??
Alvast bedankt