• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Hulp bij knutselen aan lichtschakelaar (vectra b2)

sander2.5v6

Post vaak
Gegroet opelaars!

Ik ben lekker aan het knutselen met een coming home module, nu vraag ik me alleen af welke kleuren ik van de lichtschakelaar moet gebruiken?

Ik heb koplampen, achterverlichting en kenteken verlichting nodig.

Iemand een idee, zo zien de kabels eruit aan de achterkant van de lichtschakelaar:

094d4e15.jpg

Groetjes,

Sander

je kan deze draden ook vinden bij de aansluiting van de Dagrijlicht relais, hoef je niet in je orig bekabeling te snijden / knippen, kan je zo met ampjes erin schuiven..

Willem

je kan deze draden ook vinden bij de aansluiting van de Dagrijlicht relais, hoef je niet in je orig bekabeling te snijden / knippen, kan je zo met ampjes erin schuiven..

Willem

Aiii, heb net de stekker gevonden ja!

Heheh dat was makkelijker geweest, maar nu zit alles al zoals het zit.

Ik zoek alleen nog de open en sluit kabels van de vergrendel pomp! Dus als iemand een idee heeft, dan hoor ik dit graag :thumb

Aiii, heb net de stekker gevonden ja!

Heheh dat was makkelijker geweest, maar nu zit alles al zoals het zit.

Ik zoek alleen nog de open en sluit kabels van de vergrendel pomp! Dus als iemand een idee heeft, dan hoor ik dit graag :thumb

Kan je dat bij elke willekeurige vectra b plaatsen??

Ik las op googel dat het niet kon bij voertuigen met CANBUS systeem.

En volgens mij heb ik een CANBUS voertuig.

Dirkjan

Haha dacht ik ook! Omdat je verlichting controle hebt zeker? Heb ik ook en alles werkt nog hoor!

Alleen ik heb het op me mistlampen aangesloten omdat ik me xenon niet wil belasten

Kan je dat bij elke willekeurige vectra b plaatsen??

Ik las op googel dat het niet kon bij voertuigen met CANBUS systeem.

En volgens mij heb ik een CANBUS voertuig.

Dirkjan

Haha dacht ik ook! Omdat je verlichting controle hebt zeker? Heb ik ook en alles werkt nog hoor!

Alleen ik heb het op me mistlampen aangesloten omdat ik me xenon niet wil belasten

Terug
Naar boven