Ik heb soms het idee dat bij het loslaten van het gaspedaal de auto soms nog een beetje gas blijft geven. Kan dit komen door een vervuild gasklephuis? Ook heb ik het idee dat bij lage toeren mijn auto soms wat inhoud. Ik heb een beetje gekeken en dit zou volgens mij kunnen worden veroorzaakt door een vervuilde EGR klep. Het leek mij dus op zich wel een goed idee om zowel het gasklephuis en EGR klep eens schoon te maken. Ondanks dat ik nog niet zo een sleutelaar ben (afgelopen weekend voor het eerst zelf mijn bougies zelf vervangen, king
, zou ik dit graag zelf willen doen aangezien dit volgens mij (met de gevonden HOWTO's) wel zelf te doen is.
Is er misschien iemand in/rond Almere die al wat sleutelervaring heeft en het leuk zou vinden om mij hierbij te helpen? Wil in de toekomst meer zelf sleutelen aan mijn auto, maar kan wel wat ervaring gebruiken.
Is er misschien iemand in/rond Almere die al wat sleutelervaring heeft en het leuk zou vinden om mij hierbij te helpen? Wil in de toekomst meer zelf sleutelen aan mijn auto, maar kan wel wat ervaring gebruiken.