• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Hulp bij reinigen glasklephuis/EGR klep (regio Amere)

Igor

Post weinig
Ik heb soms het idee dat bij het loslaten van het gaspedaal de auto soms nog een beetje gas blijft geven. Kan dit komen door een vervuild gasklephuis? Ook heb ik het idee dat bij lage toeren mijn auto soms wat inhoud. Ik heb een beetje gekeken en dit zou volgens mij kunnen worden veroorzaakt door een vervuilde EGR klep. Het leek mij dus op zich wel een goed idee om zowel het gasklephuis en EGR klep eens schoon te maken. Ondanks dat ik nog niet zo een sleutelaar ben (afgelopen weekend voor het eerst zelf mijn bougies zelf vervangen, king:), zou ik dit graag zelf willen doen aangezien dit volgens mij (met de gevonden HOWTO's) wel zelf te doen is.

Is er misschien iemand in/rond Almere die al wat sleutelervaring heeft en het leuk zou vinden om mij hierbij te helpen? Wil in de toekomst meer zelf sleutelen aan mijn auto, maar kan wel wat ervaring gebruiken. :D

Terug
Naar boven