• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Hulp gevr 12v aansteker unit voorin naast asbak

Ik ben vanochtend begonnen, heb de onderdelen bij de Opel Dealer gehaald. Toen ik vroeg naar de onderdelen en een beschrijving gaf werd er wat raar gekeken en vond men het maar raar dat dat er niet standaard in zat, iemand heeft eerst nog in mijn auto gekeken hoe het nu precies zat. Wat een kennis van de auto weer zeg, vind het maar raar. Over een klepje wat op de unit past wist men niets, dus dat moet ik maar ergens anders zoeken.

Ik heb de volgende onderdelen meegekregen

image5dz.jpg

Volgens mij heb ik de verkeerde onderdelen gekregen, want iig gaan de plastic ring met lampje er niet in.

image4wm.jpg

Het door de dealer genoemde sierstuk, is het plastic plaatje met gat voor de unit in interieurkleur van de auto, deze was niet op voorraad en is in bestelling.

Ik was 41,68 kwijt, nu ben ik nog in mijn 'ik heb een nieuwe auto' roes maar vindt het toch best wat geld. Ik lees ook dat er andere bedragen genoemd worden.

Terug
Naar boven