opelkadetje
Post veel
Hallo,
Ik heb voor mijn vriendin een alphine radio met ingebouwde carkitt gekocht, alphine 174 bt
leuk ding want heb hem zelf ook..
Nu heb ik een verloop stekker erbij gekocht en een stekker voor de antenne kabel.
Dus je zou denken plug en play.. helaas niet..
Ik heb een paar foto's gemaakt..
De opel stekker

dan de verloop stekker die ik erbij gekocht heb...als je de foto bekijkt komt de zwarte draad van de verloop op de bruine uit de opel, gele van de verloop op de rode van de opel.

deze 2 draden kan ik ompluggen of iets dergelijks...

en als laatste de uitleg aan de achterkant van de verpakking voor de verloopstekker...

ik snap er weinig meer van
heb wat gewisseld hier en daar, maar kwam er niet echt uit.. originele radio erop en gelijk lopen dus er is geen zekering in de auto geklapt, de alphine bij mijn eigen auto erin en werkte gewoon (seat Toledo) dus ik doe iets niet goed...
graag jullie hulp
Ik heb voor mijn vriendin een alphine radio met ingebouwde carkitt gekocht, alphine 174 bt
Nu heb ik een verloop stekker erbij gekocht en een stekker voor de antenne kabel.
Dus je zou denken plug en play.. helaas niet..
Ik heb een paar foto's gemaakt..
De opel stekker

dan de verloop stekker die ik erbij gekocht heb...als je de foto bekijkt komt de zwarte draad van de verloop op de bruine uit de opel, gele van de verloop op de rode van de opel.

deze 2 draden kan ik ompluggen of iets dergelijks...

en als laatste de uitleg aan de achterkant van de verpakking voor de verloopstekker...

ik snap er weinig meer van
graag jullie hulp