• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

hulp gevraagd radio Corsa C bj 2005 inbouwen

opelkadetje

Post veel
Hallo,

Ik heb voor mijn vriendin een alphine radio met ingebouwde carkitt gekocht, alphine 174 bt :) leuk ding want heb hem zelf ook..

Nu heb ik een verloop stekker erbij gekocht en een stekker voor de antenne kabel.

Dus je zou denken plug en play.. helaas niet..

Ik heb een paar foto's gemaakt..

De opel stekker

dan de verloop stekker die ik erbij gekocht heb...als je de foto bekijkt komt de zwarte draad van de verloop op de bruine uit de opel, gele van de verloop op de rode van de opel.

deze 2 draden kan ik ompluggen of iets dergelijks...

en als laatste de uitleg aan de achterkant van de verpakking voor de verloopstekker...

ik snap er weinig meer van :) heb wat gewisseld hier en daar, maar kwam er niet echt uit.. originele radio erop en gelijk lopen dus er is geen zekering in de auto geklapt, de alphine bij mijn eigen auto erin en werkte gewoon (seat Toledo) dus ik doe iets niet goed...

graag jullie hulp

Terug
Naar boven