• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

hulp met 16.5 cm speakers corsa B inbouwen

chefke1989

Post weinig
Hallo

Ik heb een Corsa B gsi uit 1996 Nu heb ik 16.5cm speakers gekocht met een inbouw diepte van 67mm dat past natuurlijk weer niet zelfs met van die speakerringen niet dus zou ik men deurbak moeten aanpassen eventueel een poly bak moeten maken maar heeft iemand misschien foto's van hoe je dat het beste kan maken heb al wel wat gezien op internet maar niet echt iets duidelijks.

Alvast bedankt.:thumbup

Heb je al eens keken op de site van Dietrich?

Staat helaas niet precies wat je zoekt, maar je kan wel de basis zien hoe je met poly/glasvezel kunt werken.

Meestal zit het probleem in de hoek waarbij de het speakerrooster overgaat in het vak gedeelte, zelf had ik hiermee ook last. Maar hoeveel mm kom je tekort, m'n power paste er namelijk met de juiste ringen wel in (na wat modificatie van het gat aangezien de magneet te groot was).

moet passen,je moet alleen je gat aanpassen

ik heb er 7 cm ingehad.

let er wel op dat je deurbak niet tegen je speaker aan komt ( de buitenkant)

Terug
Naar boven