• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

IDA Kadett D ?

Andre_Ede

Woont hier bijna
Wie kan me meer melden over de IDA Kadett D, ben opzoek naar info over deze auto's.

Maar voor nu alleen de IDA Kadett D, heeft er iemand rechte vrije foto's van een IDA of een folder scan ?

maar ff een vraag uit nieuwsgierigheid.

wat houd IDA kadett in?

zag dat je er ook een soort gelijk topic van had in een ander type opel namelijk.

IDA was een samen werking van Opel, zij bouwde in circa 13 jaar zo'n 38.000 Opel's.

Ze bouwde de Opel Omega, Opel Senator, Opel Ascona, Opel Kadett, Opel Corsa en de Opel Vectra tot 1992.

De auto's haddeneen IDA logo en er zijn aparte IDA OPEL folders, wat ik er van gezien heb zijn er vaker goedkopere matrialen gebruikt.

9668776924_968ce58246_z.jpg

Nu snap ik ook hoe het kan dat er ronde koplampen op de onderdelenlijst van de D-Kadett stond, ik meen dat ze alleen maar met rechthoekige waren geleverd

Bij mij was de bekleding iets van lichtbruin/beige, heb de auto maar kort gehad, nog geen jaar dacht ik.

Ik was iets van 19 jaar oud, en tja dat was nu niet echt de auto voor de jeugd.

Kwam een rode E voor in de plaatst, geweldige auto was dat.

Maar goed we hadden het over de IDA Kadett D

Terug
Naar boven