• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

iemand die zijn uitrol apparaat wilt uitlenen

BlackSapphire

Post veel
hallo

van wie kan ik zijn uitrol apparaat lenen/gebruiken?

liefst niet te ver:angel (woon in Balen)

ga niet 150km rijden voor zo'n ding :jerry

alvast bedankt.

Heb je een las apparaat?

Gebruik je een oude schaarkrik...

Ik heb een oude dikwandige buis gepakt, lagers in geperst. Dat komt dan tegen de spatborden aan.

je kan het krikje opdraaien om hem verder naar buiten te drukken. De rol zit op een schuifstuk en kan je nog allerlei kanten op zetten om een goeie hoek te krijgen.

Alleen dacht ik mooi het krikje op een oude remschijf te lassen, dat breekt na een tijde rollen dus af. Remschijf kapot.

Zoek nog een stalen spoorverbreder om het op te lassen voor de volgende keer.

Heb je een las apparaat?

Gebruik je een oude schaarkrik...

Ik heb een oude dikwandige buis gepakt, lagers in geperst. Dat komt dan tegen de spatborden aan.

je kan het krikje opdraaien om hem verder naar buiten te drukken. De rol zit op een schuifstuk en kan je nog allerlei kanten op zetten om een goeie hoek te krijgen.

Alleen dacht ik mooi het krikje op een oude remschijf te lassen, dat breekt na een tijde rollen dus af. Remschijf kapot.

Zoek nog een stalen spoorverbreder om het op te lassen voor de volgende keer.

[rquote=1846244&tid=140727&author=mallemalle]koop dan gewoon zon ding zouk zeggen[/rquote]

voor 1x te gebruiken ja...:sleeping

[rquote=1846244&tid=140727&author=mallemalle]koop dan gewoon zon ding zouk zeggen[/rquote]

voor 1x te gebruiken ja...:sleeping

Hoe bedoel je?

foto%282%29.jpg

Dit is een verbouwd krikje. als je nou zon ding hebt of een "officeel" echt ding.

Ik zie het verschil niet.

Alleen bovenstaand ding zou eigenlijk nog een verstelbare kop moeten hebben want nou kan je nog niet veel in een hoek rollen.

Hoe bedoel je?

foto%282%29.jpg

Dit is een verbouwd krikje. als je nou zon ding hebt of een "officeel" echt ding.

Ik zie het verschil niet.

Alleen bovenstaand ding zou eigenlijk nog een verstelbare kop moeten hebben want nou kan je nog niet veel in een hoek rollen.

De kop moet je zo maken dat je hem kantelen en schuiven kan.

Zo heb ik mijne gemaakt, kan zo overal goed bij komen.

Bij zon officieel ding zitten die koppen vaak alleen kantelbaar en kan je alsnog de hoogte niet in.

De kop moet je zo maken dat je hem kantelen en schuiven kan.

Zo heb ik mijne gemaakt, kan zo overal goed bij komen.

Bij zon officieel ding zitten die koppen vaak alleen kantelbaar en kan je alsnog de hoogte niet in.

Terug
Naar boven