• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Iemand ervaring met Paypal ?

ik zit op Aruba...:afro

en koop ook voor honderden euro's aan onderdelen ieder jaar...:o

meestal op Ebay.de...! maar als ik niet met Paypal kan betalen, zoek ik verder...:thumbup

als ik het via internationale bank-transfer moet betalen, komt er zeker 50 euro bij aan verzekeringen en weet ik het al...?

Paypal is snel...kopen, betalen...:thumbup

nog nooit problemen mee gehad...:wors

Even ter aanvulling, ook ik gebruik regelmatig PAYPAL, maar wil alleen aangeven dat het gelijk meestal aan de koper kant zit, op zich werkt PP wel goed, maar je moet als verkoper er niet vanuit gaan dat het safe is, als de koper de boel flest ben je alles kwijt.

dus je moet wel je verstand gebruiken

ja precies ik vertrouw het zaakje niet helemaal en niet omdat paypal gebruikt word, maar ik ga mijn brommer niet zomaar opsturen, hij hoefde niet eens te komen kijken .. ik bedoel als je zoiets koopt wil je toch even kijken of testrit maken ??:hmmz

maargoed als die hem wil hebben kan die langskomen met echte euro's ;)

[rquote=1893993&tid=144705&author=botssiee]Heb ook tot nou toe alleen nog maar goede ervaring met pay pal, alleen het enige vreemde vind ik als ik iets koop met pay pal, dat hij gewoon geld van me ING af kan halen, terwijl als ik geld afschrijf met internet bankieren een code van me gsm in moet voeren.[/rquote]

Is gewoon een machtiging, net als een automatische betaling, heb je ook geen tan code of weet ik wat voor nodig...

Geef je groot gelijk trouwens dat je je brommer niet zomaar opstuurt hoor, want het is al genoeg gezeik als hij straks in het transport beschadigd en waarschijnlijk dient zich nog wel een koper dichter bij huis aan die met echte € langs komt....

[rquote=1894146&tid=144705&author=Vinci]

Is gewoon een machtiging, net als een automatische betaling, heb je ook geen tan code of weet ik wat voor nodig...

[/rquote]

Ja dat snap ik, maar als dus iemand me wachtwoord van me paypal weet kan hij zo heel me rekening leeg halen, of niet?

[rquote=1894513&tid=144705&author=botssiee][rquote=1894146&tid=144705&author=Vinci]

[/rquote]

Ja dat snap ik, maar als dus iemand me wachtwoord van me paypal weet kan hij zo heel me rekening leeg halen, of niet?[/rquote]

Bij mij dus laatst gebeurd :thumbdown account gehacked en voor 360 euro aan kleding gekocht en bijna voor 1350 euro aan laptop's en gsm's. Zit nog steeds te bellen met paypal om mijn geld terug te krijgen :thumbdown

[rquote=1894653&tid=144705&author=*Jurgen*][rquote=1894513&tid=144705&author=botssiee][rquote=1894146&tid=144705&author=Vinci]

[/rquote]

Ja dat snap ik, maar als dus iemand me wachtwoord van me paypal weet kan hij zo heel me rekening leeg halen, of niet?[/rquote]

Bij mij dus laatst gebeurd :thumbdown account gehacked en voor 360 euro aan kleding gekocht en bijna voor 1350 euro aan laptop's en gsm's. Zit nog steeds te bellen met paypal om mijn geld terug te krijgen :thumbdown[/rquote]

Dat komt meestal door ofwel phishing, maar dat is nog steeds vaak goed te voorkomen als je goed oplet. (te herkennen aan enorme taalfouten en ook geen https verbinding) Of men heeft toegang gekregen op jouw computer door hem te hacken. Dit kun je dan weer voorkomen door je systeem goed te beveiligen.

Maar dit is zeker riskanter bij Paypal dan bij een bank, want bij een bank moet er nog een verificatiecode (tan code) worden gegeven als extra check.....

Terug
Naar boven