• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

ik ben de pineut brandstofpomp dood

tijne

Post weinig
beste,

zo als de titel al verraad ben ik nar 240.000km toch nog de lul en heeft vandaag me brandstof pomp het begeven.

maar nu vraag ik me een aantal dingen af en hoop dat jullie me daar bij kunnen helpen?

waar kan ik een nieuw pomp zo goed koop mogelijk krijgen voor een y20dth?

en moet de pomp er eerst uit voor de nummers of maakt dat niks uit als hij maar voor een y20dth is?

verder is dit verhaal helemaal vervelend omdat hij het begaf toen we onder weg naar huis waren omdat de net een andere vec station hadden gekocht met een x20dth motor. maar ik wil mijn y20dth motor er in hebben.

wat zijn nu precies de verschillen tussen deze twee motoren? mechanische en elektrische?

een hoop vragen in een klein stukje maar ik hoop dat iemand me verder kan helpen.

gr martijn

Terug
Naar boven