• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Ik gooi eens een raar balletje op

Ik heb in mijn leven al aardig wat auto's gehad, hier ook wel aan gesleuteld al was t niet veel, en kon vroeger ook wel één en ander fiksen, aansluiten enz.

Auto radio plaatsen, geen probleem fix ik wel ff, mistlampies, zet ik er wel ff op, en meer van dat soort klusjes.

Al die simpele dingen kun je nu wel vergeten in dit (half) canbus tijdperk.

Let op hier komt t rare balletje: Stel ik wil die Canbus zooi kwijt, Ecu en weet ik hoe t allemaal heet, weg ermee. Gewoon een auto met vier wielen en een motor, zodat ik als simpele ziel zonder problemen een mistlamp er op kan knutselen, eender welke radio er in zetten enz. Dus die hele elektronica zooi er uit.

Roept u maar, wat worden in dat geval de problemen? Kan er zelf al zo een paar verzinnen ff snel, E-gas, kabelboom.....

Terug
Naar boven