• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

ik heb weer pech :P

pluuske

Post weleens wat
zoals de titel al zegt heb ik weer eens pech .

ik leuk rijden vandaag . hadden ze ineens een stuk weg open getrokken . dus ik net kunnen ontwijken .

maar mijn linker wiel moest er aan geloven klats was het .

gelijk gestopt maar op het eerste oog niks kunnen vinden .

ik thuis het wiel er af gedraaid , en ja hoor een deuk en een scheur van 10 cm .

deuk terug geduwt maar de scheur zit ernog .

wat nu ?

kan ik hier mee doorijden of is dit egt een no go ?

Als de velg nu niet al erg gaat trillen moet je het nieteens willen.

Maar als hij nog goed in balans is is het je eigen keus denk ik...

Als de velg nu niet al erg gaat trillen moet je het nieteens willen.

Maar als hij nog goed in balans is is het je eigen keus denk ik...

scheur in de velg?

gaat je band dan niet lekken?

en als er geen borden stonden bij de weg werkzaam heden hoop ik dat je fotos van de situatie hebt gemaakt zodat je de schade op het bedrijf kan verhalen ;)

scheur in de velg?

gaat je band dan niet lekken?

en als er geen borden stonden bij de weg werkzaam heden hoop ik dat je fotos van de situatie hebt gemaakt zodat je de schade op het bedrijf kan verhalen ;)

hij lekt ook :P .

ja naja van dat verhalen dat werkt toch niet ik ga eerst maar eens regelen dat mijn velg gemaakt wordt .

hij lekt ook :P .

ja naja van dat verhalen dat werkt toch niet ik ga eerst maar eens regelen dat mijn velg gemaakt wordt .

ik heb hier op het forum wel eens gelezen dat ze velgen laten lassen, en dan niet alleen staal, ook aluminium en zo.

dus die mogelijkheid is er wel. en je kan dan de velg ook laten richten, alleen weet ik niet wat die kosten verder zijn en hoe het verder is met de kwaliteit.

ik heb hier op het forum wel eens gelezen dat ze velgen laten lassen, en dan niet alleen staal, ook aluminium en zo.

dus die mogelijkheid is er wel. en je kan dan de velg ook laten richten, alleen weet ik niet wat die kosten verder zijn en hoe het verder is met de kwaliteit.

Als je geen bijzondere velgen hebt, gewoon een zelfde 2e hands velg zoeken. Meestal is het richten en herstellen + spuiten van de velgen minstens net zo duur als een goeie 2e handse of zelfs een nieuwe.

Als je geen bijzondere velgen hebt, gewoon een zelfde 2e hands velg zoeken. Meestal is het richten en herstellen + spuiten van de velgen minstens net zo duur als een goeie 2e handse of zelfs een nieuwe.

en anders een informeren bij " alu bling " in belgië die heeft ook super werk gedaan op mijn velgen!

en anders een informeren bij " alu bling " in belgië die heeft ook super werk gedaan op mijn velgen!

oke , naja ik heb gezocht maar ik kan geen 2 de hans de zelfde velg vinden . laat deze maken . en het is blank allu dus laat het gewoon lassen en richten bij de velgen doktor .

oke , naja ik heb gezocht maar ik kan geen 2 de hans de zelfde velg vinden . laat deze maken . en het is blank allu dus laat het gewoon lassen en richten bij de velgen doktor .

Terug
Naar boven