• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Ik stel me ook even voor :D

Hoi,

Mijn naam is Rik Houwen ben geboren op 11-12-1985, dit is verder niets speciaals maar wat wel speciaal is is dat ik sinds 2 weken in het bezit ben van een Opel Astra Coupé Bertone 2.2L 16V tot op heden ben ik er zeer tevreden over, hij gaat wat minder snel door de toeren als ik had gehoopt maar mijn vorige auto (nog in bezit) was/is een Peugeot 106 Rallye dit is een race monster...

Ik hoop dat ik hier al mijn vragen mbt mijn opel kan droppen.

Grtz,

Rik

Bertone is een designer, alles over de astra coupe is voor jou relevant ;)

Google maar ens op Bertone kun je zien welk moois hij nog meer heeft ontworpen...

Welkom op het forum! :kewlpics

Bertone is een designer, alles over de astra coupe is voor jou relevant ;)

Google maar ens op Bertone kun je zien welk moois hij nog meer heeft ontworpen...

Welkom op het forum! :kewlpics

Van harte welkom op dit forum !!

Voor het plaatsen van foto's en een avatar verwijs ik je graag naar het volgende topic:

viewtopic.php?f=78&t=139209

Hartelijke groet, Rik ;)

Ja, zoals trashmetal zei, Bertone is een ontwerper geweest en is tegenwoordig een een ontwerpbureau, dus niet een uitvoering van de Astra G Coupé. Veel plezier met je wagen, heb zelf ook een Coupé en vind het echt een fijne wagen!

Ben benieuwd naar foto's van je wagen.

Van harte welkom op dit forum !!

Voor het plaatsen van foto's en een avatar verwijs ik je graag naar het volgende topic:

viewtopic.php?f=78&t=139209

Hartelijke groet, Rik ;)

Het is een super fijne wagen!! hij loopt nu alleen niet goed stationaire.. hij bokt de hele tijd, dus denk dat hij een schoon gemaakt moet worden ofzo.... geen kennis van.

Bertone heeft mooie maar ook rare ontwerpen :D

bedankt voor de verwelkoming zover.

Ja, zoals trashmetal zei, Bertone is een ontwerper geweest en is tegenwoordig een een ontwerpbureau, dus niet een uitvoering van de Astra G Coupé. Veel plezier met je wagen, heb zelf ook een Coupé en vind het echt een fijne wagen!

Ben benieuwd naar foto's van je wagen.

Ik zou een flesje injectorcleaner bij de benzine moppen

en kijken of ie beter gaat lopen voordat je vanalles los gaat trekken :D

het EGR systeem wil vaak voor problemen zorgen bij ecotech motoren

als een auto nieuw word aangeschaft en jaarlijks een beurtje krijgt bij de dealer word dit ook gedaan

om verstoppingen te voorkomen

helaas als een auto ouder wordt en inmiddels bij de 3e 4e eigenaar is beland word er vaak niet naar goed onderhoud gekeken

Mvg Mario

Het is een super fijne wagen!! hij loopt nu alleen niet goed stationaire.. hij bokt de hele tijd, dus denk dat hij een schoon gemaakt moet worden ofzo.... geen kennis van.

Bertone heeft mooie maar ook rare ontwerpen :D

bedankt voor de verwelkoming zover.

Terug
Naar boven