Opel_Bjorn
Post veel
Pffffffffffft ik weet het niet meer hoor
. ik zit nu al meer dan 2 maanden te kloten met men voorruit. ik krijg deze niet gedmonteerd omdat de rubber tegen pruttelt en niet over de plaatrand van het dak te krijgen is. dus heb ik via Opel4ever een nieuwe voorruitrubber besteld en deze was vandaag aangekomen. Dus meteen proberen de voorruit te monteren maar helaas, hetzelfde liedje bij deze rubber. Hij wringt ook tegen boven aan het dak en je krijgt hem niet over die verdomde plaatrand getrokken. Ik heb nu de oude voorruit op de ruit die ik wil monteren gelegd. Hierbij zie je dat de raam die ik wil monteren ongeveer een 0.5cm langer is. De voorruit die ik nu wil monteren heb ik zelf uit een Monza gehaald zien worden dus het moet toch kunnen passen. Ik ben het echt superzat en zal nu maar weer achter een 4de ruit gaan zoeken, één die 0.5cm kleiner is. zal van de week de gebarste ruit nog eens proberen te monteren voor te zien of deze nog past. Als dit niet meer lukt vrees ik ervoor dat hij in onderdelen gaat eindigen. Ik ga er geen geld in blijven steken, heeft met ondertussen al over de 500€gekost en ze steekt er nog niet in. Ben op het moment een beetje radeloos.