• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Ik zoek een male connector 10 pins

computerbug

Post vaak
Hoi, Jongens

Ik zoek een male voor deze connector.
12065425-PT_base.png

Zoals deze dus, en in welke Opels zit deze en de plaats waar deze zitten.
12045808-PT_small.png
" alt="" />

Nu kom ik deze afbeelding tegen in een topic, omega A
Waar zit deze, en is deze bezet met contactjes, want ik zie op deze afbeelding er maar een in gebruik.
opel_10pin.jpg

Hoi, Marcin

Jammer, maar Rick Donkers heeft ze ook niet, toch zeer bedankt voor het mee denken.

Ik kan er kopen hoor!, op het net, helemaal geen probleem, als ik er 300 stuks afneem, maar ik heb maar een setje nodig:-/
Ik ben bang dat het toch sloop gaat worden, maar op welke plaats en welke Opels?

Ik weet het niet zeker maar heb je ook op Wish gekeken?
Af en toe zie ik dit soort stekkers daar voorbij komen.
Dan hoef je er geen 300 af te nemen.
Succes!

Hoi, Marcin

In zekere zin heeft u gelijk, maar bij wish gaan de pins tot 6, en die ik zoek is 10 pins, maar was te proberen!
Toch weer bedankt voor het mee denken.

Hoi, marcin

Was het maar zo makkelijk!, ik heb twee omega's ondersteboven gehaald, maar niets gevonden,
als ik nu weet waar deze zitten, en dat is nu waar het omgaat.

Ik wil een verlengkabel maken voor de cruise control, ik heb geen interesse om kabels door te knippen om deze te verlengen.

De stekker die je zoekt is een obd1 stekker. Als je een obd verlengkabel koopt welke volledig is bedraad heb je meteen wat je zoekt.

Hoi, Haasje17

Ik ben tot nu toe mij te..... aan het zoeken geweest, maar ik kom er echt niet uit.
Toch heel erg bedankt voor het mee denken.

Hoi,

Mijn kadett E had ook de male en female connector als ODB stekker (De male stekker is enkel afdekdop, maar kan voorzien worden van pennen).
Ik heb deze gedemonteerd en er een ODBII stekker geplaatst. Als je wil kan ik voor je een verlengkabel maken voor weinig. Kabels en stekkers heb ik liggen enkel de pennen die erin horen moet ik dan even bestellen.

Groeten,

Ron

Terug
Naar boven