postbusmanta
Post vaak
Vandaag zag ik twee gasten door de straat lopen die er verdacht uitzagen.
Eerst gingen beide op verkenning, waarna er handschoentjes werden aangetrokken
De heren stonden om 10:55 aan de voordeur van de buren te rommelen!!!!
Ik had foto's gemaakt van hen, terwijl ze langs liepen.
Daarna direct 112 gebeld.
Toen ik werd terug gebeld door de politie kwamen de heren net naar buiten wandelen met een laptop!!
3 politieauto's gingen op jacht. Door uit het raam te hangen, kon ik zien waar de heren naartoe gingen en de politie in de goede richting lijden.
Ik ben met de foto's naar het politiebureau gegaan.
Even later hoorde ik dat één van de daders was opgepakt en ook de laptop was teruggevonden door de inzet van speurhonden.
Vavavond hoorde ik dat de tweede dader ook was gevonden. Ze worden nu ook in verband gebracht met andere inbraken.
Het huis van de buurvrouw was in een paar minuten tijd volledig overhoop gehaald. Ook de vermiste sierraden zijn weer gevonden.
Of ik behoefte had aan slachtofferhulp vroeg de politie :hmmz :hmmz
Ik hoop dat ze nog heel lang vastzitten.............maar dat zal wel niet.
Eerst gingen beide op verkenning, waarna er handschoentjes werden aangetrokken
De heren stonden om 10:55 aan de voordeur van de buren te rommelen!!!!
Ik had foto's gemaakt van hen, terwijl ze langs liepen.
Daarna direct 112 gebeld.
Toen ik werd terug gebeld door de politie kwamen de heren net naar buiten wandelen met een laptop!!
3 politieauto's gingen op jacht. Door uit het raam te hangen, kon ik zien waar de heren naartoe gingen en de politie in de goede richting lijden.
Ik ben met de foto's naar het politiebureau gegaan.
Even later hoorde ik dat één van de daders was opgepakt en ook de laptop was teruggevonden door de inzet van speurhonden.
Vavavond hoorde ik dat de tweede dader ook was gevonden. Ze worden nu ook in verband gebracht met andere inbraken.
Het huis van de buurvrouw was in een paar minuten tijd volledig overhoop gehaald. Ook de vermiste sierraden zijn weer gevonden.
Of ik behoefte had aan slachtofferhulp vroeg de politie :hmmz :hmmz
Ik hoop dat ze nog heel lang vastzitten.............maar dat zal wel niet.