• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Infinity Sound System PROBLEEM

Hoi!

Na 3 jaar BMW gereden te hebben was de leaseperiode ten eind en heb ik een Insignia als nieuwe leaseauto gekozen. Ik heb de Insignia aangekleed met een Cosmo pakket en een ISS geluidssysteem.

Algehele indruk: tevreden, behalve het geluidssysteem.

Ik had hoge verwachtingen van ISS. Maar na ontvangst van de auto bleek het volume ontzettend te schommelen. Wanneer de bass in komt zetten gaat de rest van het geluid ook omhoog, en wanneer de bass weer wegvalt zakken de andere tonen ook weer. Super vervelend, aangezien ik van muziek houd en regelmatig de radio hard heb staan.

Ik ben toen op internet gaan zoeken naar andere ervaringen met ISS. Allemaal, stuk voor stuk, zijn het negatieve ervaringen met dit geluidssysteem. Toen begon het mij toch wel wat te zweten, ik heb toch niets voor niets zoveel bijbetaald om dan gewoon genaaid te worden?

Na ontvangst contact gehad met de Opel dealer. Hij had nog nooit van het probleem gehoord en zou het gaan uitzoeken. Hij zou mij terugbellen.

Na 3 maanden niks te horen zelf maar contact opgenomen. Naar aanleiding van dat gesprek werd ik na anderhalve week teruggebeld met de mededeling dat er een nieuwe versterker voor ISS is uitgebracht.

Gister is de Insignia voor de nieuwe versterker naar de dealer gegaan. Met veel hoop de auto weer opgehaald, maar het probleem is niet verholpen. Het geluid schommelt nog precies zo als hij dat deed.

Ik word er helemaal gek van. Dik 700 euro bijbetaald voor deze optie en het geluid is gewoon poep.

Wat kan ik hier nog aan doen?? Moet er een aftermarket versterker worden ingebouwd zodat het probleem verholpen is? En kan ik dat laten vergoeden door Opel?

Wat veroorzaakt dit probleem? :swear

Mvg,

Lars

Terug
Naar boven