• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Insecten en mijn astra, wat hebben ze toch met elkaar??

Opel_Bjorn

Post veel
Wat hebben insecten toch met men Astra??? Die beesten zijn niet weg te branden van mijn wagen. Der zitten altyd minimum 5 vliegen op men dak en dan ook nog een van die kleine dondervliegjes. Ze laten natuurlijk altyd een grote boodschap vallen en die is van tijd hardnekkig om eraf te krijgen. Komt het nu door de witte kleur die die beesten aantrekt? Of komen ze gewoon naar de begrafenis van hun vriendjes voor op de bumper?? :jerry :jerry

IMAG0209.jpg

IMAG0208.jpg

IMAG0211.jpg

IMAG0210.jpg

nee overal is het prijs :p. En ze zitten wel degelijk alleen op die van mij en op de witte Meriva van men ouders :D op de zwarte Corsa van men zus is nooit niks te zien, daar heb ik al op gelet. Die beesten zullen denken dat het 2 mooie bloemen zijn :D

nee overal is het prijs :p. En ze zitten wel degelijk alleen op die van mij en op de witte Meriva van men ouders :D op de zwarte Corsa van men zus is nooit niks te zien, daar heb ik al op gelet. Die beesten zullen denken dat het 2 mooie bloemen zijn :D

Krijg je met zo'n schijtwagen...

Nee geintje, ik heb ze er dood op zitten, en krijg ze er met geen mogelijkheid af...

Misschien gebruik je poetsmiddel met bijenwax er in?

Krijg je met zo'n schijtwagen...

Nee geintje, ik heb ze er dood op zitten, en krijg ze er met geen mogelijkheid af...

Misschien gebruik je poetsmiddel met bijenwax er in?

De kleuren wit, geel, rood, groen zijn lokkleuren voor insecten.

dat betekend dat er voedsel te halen valt. Alleen weten ze niet het verschil tussen een paardebloem een een witte Astra.

Vroeger op school gehad met biologie.......

Rik ;)

De kleuren wit, geel, rood, groen zijn lokkleuren voor insecten.

dat betekend dat er voedsel te halen valt. Alleen weten ze niet het verschil tussen een paardebloem een een witte Astra.

Vroeger op school gehad met biologie.......

Rik ;)

@Goossens Bjorn wrote:nee overal is het prijs :p. En ze zitten wel degelijk alleen op die van mij en op de witte Meriva van men ouders :D op de zwarte Corsa van men zus is nooit niks te zien, daar heb ik al op gelet. Die beesten zullen denken dat het 2 mooie bloemen zijn :D

Zwart is geen lokkleur, ik heb er ook geen last van..

Rik ;)

@Goossens Bjorn wrote:nee overal is het prijs :p. En ze zitten wel degelijk alleen op die van mij en op de witte Meriva van men ouders :D op de zwarte Corsa van men zus is nooit niks te zien, daar heb ik al op gelet. Die beesten zullen denken dat het 2 mooie bloemen zijn :D

Zwart is geen lokkleur, ik heb er ook geen last van..

Rik ;)

Heb ook altijd vliegjes en wespen rond m'n auto (capri yellow Astra Coupé).

Heeft deels te maken met de kleur, maar ik was m'n auto al met zo'n autoshampoo die een beetje zoetig ruikt en de ruitenwisservloeistof heeft ook zo'n lekker geurtje. Misschien dat dat ook meetelt?

Heb ook altijd vliegjes en wespen rond m'n auto (capri yellow Astra Coupé).

Heeft deels te maken met de kleur, maar ik was m'n auto al met zo'n autoshampoo die een beetje zoetig ruikt en de ruitenwisservloeistof heeft ook zo'n lekker geurtje. Misschien dat dat ook meetelt?

Terug
Naar boven