• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Insignia B MULE

Andre_Ede

Woont hier bijna
Opel test dus met al even met een Insignia A, die onderhuids een B is.

2016-Vauxhall-Opel-Insignia-mule-5.jpg

2016-Vauxhall-Opel-Insignia-mule-4.jpg

2016-Vauxhall-Opel-Insignia-mule-8.jpg

2016-Vauxhall-Opel-Insignia-mule-6.jpg

2016-Vauxhall-Opel-Insignia-mule-2.jpg

2016-Vauxhall-Opel-Insignia-mule-7.jpg

Zo te zien past de B aardig in de A.

Soms zie je ook wel dat ze de carrosserie verhogen of verlengen ofzo, maar dat is hier niet het geval. De techniek neemt dus niet toe in grootte, waarschijnlijk.

Ik denk ook niet dat die het productiestadium haalt, denk je wel? :P

Het is niet voor niets een mule, dwz dat ze een oud model gebruiken met nieuwe techniek. Blijkbaar past die nieuwe techniek (of meetapparatuur?) niet onder de motorkap, dus plakken ze 'm d'r zo even op.

@Thaitanium27 wrote:@RISL wrote:@ Thaitanium, dat geloof ik wel. Dit is in Lapland ergens, neem ik aan?

Inderdaad en meestal kom je daar dan ook nog al eens wat "concurrerende merken" tegen ;)

Dat heb ik wel eens begrepen ja. Wel leuk denk ik, of moet je dan juist zoveel mogelijk proberen af te schermen voor de concurrent?

Terug
Naar boven