• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

insignia freak's

nicocorsa

Post weleens wat
hallo zo als mijn topic titel zegt ben ik opzoek naar insignia freak's .

ik zelf ben een beetje motor gek en klein beetje autopoets gek .

maar wat ik graag wilde wete is zijn er mense die hun voertuig voorzien van speciale smeermiddelen of additieven .

okee ik hoor wss de vraag al komen een onderhoud is duur genoeg . okee dat begrijp ik .

ik zelf doe als tot nu 95dkm een marly zenox olie additief in mijn motorolie dit kost me 60 euro per onderhoud extra .

en heb marly gx in de handgeschakkelde versnellingsbak zitten .

dit kost me een wel een aardige cent maar ik merk echt een duidelijk verschil in motor reactie en klank bij kou en warm weer zelfs bij koudstart . ik zelf rijdt op de voorgeschreven dexos 2 olie

als je de wrijvings coëfficiënt ziet van deze producten tegen over gewoon alleen olie verschrik ik zelfs .

nu is er een nieuw product uit van hun marly wx2 de friction killer dit ga ik ook testen .

zijn er mense die van die dinge ook doen met andere merken of dezelfde . laat gerust je reactie achter

Terug
Naar boven