• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Insignia verlaagd maar achter niet even hoog

Beste Opel rijders,

Even een vraagje/ jullie gedachte over het volgende probleempje.

Ik heb dus de Insignia laten verlagen met Intrax 30/25 veren en sinds een weekje terug ook Spoorverbreders gemonteerd van 20/22 per as.

Nu de wielen vrijwel gelijk aan de wielkasten staan valt mij op dat rechts achter hoger staat als links achter vreemd genoeg. Het scheelt zo'n 2 cm, als ik meet vanaf de velg rand tot aan de rand van de wielkast.

Rare is ook dat na een ritje het verschil ook kan omdraaien :D Dan staat links achter hoger als rechts achter.

Beetje verder lopen meten rondom de auto en voor meet ik ook wel een verschil van 1 cm met links en rechts, maar dat is vrijwel verwaarloosbaar naar mijn idee.

Maar met 107dkm op de teller, schokdempers misschien een beetje gaar?

Terug
Naar boven