• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

interessepeiling: zilveren hanger mantarog *update* met foto

stationlod

Post weinig
hallo ik heb een juwelier gevonden die voor mij een zilveren mantarog hanger gaat maken. :thumb

hij gaat em na maken van het orginele embleem.

de hanger gaat zo'n 3,5 cm lang worden.

zijn er nog meer mensen die er belang bij hebben?

de prijs kan ik nog niks over zeggen want er moet eerst een mal worden gemaakt.

dus hoe meer mensen er belang bij hebben hoe goedkoper het wordt! :thumb

dus laat maar horen wat jullie er van vinden

groeten rik

de hanger is klaar! vind em zeer mooi geworden.

ik kan er meer laten maken. maar ze zijn niet goedkoop. omdat ze met de hand worden gemaakt en omdat het zilver nou eenmaal duur is.

ik kan ze aanbieden voor 99.5 euro. kijk maar wat jullie er van vinden!

Foto-QUB837Z6.jpg
Foto-XZASWNZ6.jpg
Foto-8GDMOGP7.jpg

ik wil je handeltje niet verpesten hoor.. maar die zijn gewoon te koop, meestal staat er een standje op opel power meeting in sevenum die diverse maten rogjes verkoopt, kettinghangers oorbellen

@ martijntwello als het handel was zou ik er wat op willen verdienen.. ik kon ze nooit vinden en heb er daarom 1 laten maken. en omdat de juwelier er een mal van heeft gemaakt dacht ik dan kan ik dat ook delen met andere liefhebbers. ik hoef hier echt niks op te verdienen want het is toch een hobby??

nee okee.. daarom zei ik het ook voorzichtig... maar op sevenum zijn ze gewoon te koop (ook dit jaar denk ik wel weer) loop er zelf al jaren mee.. en niet met de oorbellen :P

ik weet ook niet of je eerder gepost hebt of je ergens die rogjes kon krijgen.. wellicht dat ik dat dan gemist heb.. anders had ik het wel gezecht

hij ziet er in elk geval goed uit :D :D :D

Terug
Naar boven