• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

interieur/dashboard styling

Ik had gister een website gevonden waar ze sets om je dashboard stylen. Bijv. een hout look of carbon look op je dashboard. Nu zie ik wel sites die folie hiervoor verkopen maar er is dus ook een complete op maat gemaakte set van ongeveer €70 geloof ik. Tis dan geen folie.

Wie weet waar dit te krijgen is want ik ben al een uur aan het googlen en geen resultaat :o

origineel gepost door Spacejam

zoeken op plasma teller.

Voor de duidelijkheid ik zoek dus geen andere tellers..

Toch bedankt :)

Ik zie op marktplaats ook regelmatig bekledingssets langs komen. Deze zijn verkrijgbaar in Carbon-, Aluminium- en Hout-look. Het materiaal is ong. 2.5 mm dik.

Iemand ervaring met deze sets?

het is wel een sticker maar dan iets dikker. Opzich wel netjes.. maar persoonlijk vind ik mooi gespoten er niet zo goedkoop uitzien. Mijn advies is om wat reserve dashonderdelen op te sparen zodat je altijd je orginele delen kunt behouden. toevallig heb ik heel wat onderdelen liggen... ;)

origineel gepost door 1.8-16v

Ik zie op marktplaats ook regelmatig bekledingssets langs komen. Deze zijn verkrijgbaar in Carbon-, Aluminium- en Hout-look. Het materiaal is ong. 2.5 mm dik.

Iemand ervaring met deze sets?

Ja die heb ik ook eens gezien maar als ik op marktplaats zoek kan ik niets daar over vinden.

Als jij de link naar de advertentie weet wil ik em graag van je!

over het spuiten... hoe kan je dit het beste aanpakken?

opzich zit ik er bij mijn Corsa B ook aan te denken om het dashboard + plastic delen van de deur een andere kleur te maken... (denk zwart)

hoe kan je dit het mooiste laten lijken??

Die stickers lijkt me btw niks.. wat ervoor al gezegd werd, het oogt cheap en je kan veel mooier resultaat halen op andere manieren!! ;)

Weet iemand toevallig ook hoe ik de diverse onderdelen van het dashboard kan loshalen?

Ik ben bang dat ik het weer sloop als ik zelf ga kijken.. is hier een handleiding voor dat iemand weet?

origineel gepost door dennis121

over het spuiten... hoe kan je dit het beste aanpakken?

opzich zit ik er bij mijn Corsa B ook aan te denken om het dashboard + plastic delen van de deur een andere kleur te maken... (denk zwart)

hoe kan je dit het mooiste laten lijken??

Die stickers lijkt me btw niks.. wat ervoor al gezegd werd, het oogt cheap en je kan veel mooier resultaat halen op andere manieren!! ;)

Voor het beste resultaat kun je het, het beste naar een spuiterij brengen.

Daar spuiten ze het eerst in een 2K grondverf en na het dan weer geschuurd te hebben,

kunnen ze het in elke kleur spuiten die je zelf wil.

Mijn voorkeur gaat naar een basislak bijv. zwart.

Terug
Naar boven