• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

interieur omega a in vectra a

Of het zonder problemen over te zetten is zou ik niet weten,

maar ik in het verleden een heel interieur van de mazda 626 glx over gezet in m'n C kadett.

Heb er 2 jaar mee rond gereden, daarna toen alleen kadett E GSI stoelen voor geplaatst.

Achterbank moet je anders alleen de bekleding gebruiken en

de bank met vulling van je vec. De stof is makkelijk aan te passen aan je eigen achterbank.

Alles kan, maar niet vanzelf en vaak niet eenvoudig.

Moet lukken.

Als ik een mazda 626 interieur in een kadett C kan krijgen, moet jij zeker een omega interieur in een vectra krijgen.

Oké aanpassingen zijn er altijd voor nodig, niets gaat vanzelf.:hmmz:hmmz:hmmz:hmmz

Beetje inzicht, creatief en oplossingsgericht denken en werken!:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup

aanpassen vraagt ie niet om ... hij vraagt of het zo is om te zetten ... nee dat kan niet zonder het geheel te verbouwen klaar

hij kan makkelijker een cali interieur zoeken dat past wel op de deur panelen na (logisch)

tsja met een beetje inzicht en creatief oplossingsgericht denken en werken kan hij er zelfs wel een NMW interieur in zetten ... :sleeping alles is mogelijk natuurlijk maar dat was zijn idee niet (als ik het zo lees)

Oké,

Ik las alleen of het zal passen, nergens geen wel of geen klooien gezien.

Aangezien bijna iedereen hier aanpassingen maakt (gelukkig) geen ik er hier ook vanuit.

Foutje :P

Net als nieuwe sportstoelen of die passen! Nee dus dan.

origineel gepost door Oenatje

precies, de vraag was of het zonder te klote zou passen.

iedereen bedankt voor de input

Dat staat bij mij dus niet op m'n scherm, dat stuk zonder te klote!

Zo'n achterbank valt best mee, alleen de hoezen omwisselen.

Stoelen, gewoon 1 proberen door de slede om te wisselen en dan kijken of het past.

Da's toch geen kloten?

Terug
Naar boven