• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Interieur Tigra

1985

Post vaak
Zijn er delen die uitwisselbaar zijn met een A-Tigra ???

Deze stoelen bevallen me zo goed dat ze eigenlijk graag pas zou willen gaan maken mocht het niet in 1x passen.

Als ondeugende gedachten: Weet iemand de maat van de bijde dashboarden ? Dit lijkt me een erg leuk "winter" project om het dash passend te gaan maken.

Weet iemand hier meer van ?

origineel gepost door Counterstrike

wat is dat een Crossa C ?

astra bj 2000 (das n G ???)

FOEI :jerry:D

De stoelen zijn wel comfortabel :D

Helaas weet ik niet de maten van dash. Oom van me heeft zo'n Astra, maar die zie ik niet zo vaak :jerry dus dat weet ik zo niet..

ik schaam mij diep.... :jerry

Terrecht !!! ;):D

Maar goed, heeft iemand dit eerder gezien ? is iemand dit tegen gekomen ? anders ga ik gewoon zelf aan de knutsel en zie ik het vanzelf natuurlijk.

frames zijn uiteraard niet overzetbaar....

gavelletje: wat niet past word gelast :P

maar zal hier heel veel verschil qua maten zitten ? ik kan het me haast niet voorstellen namelijk :o ?

ik was toen ook bezig met een G dash pas te maken. maar een G dash is ruim 5cm breder..

dus veel aanpassen.. succes :P

ik heb mijn dash maar laten Flocken bij Dietrich :D

Terug
Naar boven