• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Interieur verlichting Astra G (OPC)

Rickskes

Post weinig
Goedendag,

Ik wil graag mijn interieur verlichten veranderen van 'normaal geel' naar wit.

Nu heb ik hier wat rond gezocht en ben toen toch wel uitgekomen bij een Engelse site: CrazyLeds.

Hoe mijn Verwarmingselement eruit ziet:

2014-01-03210622_zps6167a51d.jpg

2014-01-03210632_zps746e741f.jpg

en mijn TID:

2014-01-03211256_zpsd003004a.jpg

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Nu heb ik hier nog wel enkele vragen over,

Voor de TID, verwarmingsknoppen & kilometerteller heb ik deze nodig? of zit ik helemaal verkeerd?

EBAY%20ULTRA%20509T-01-01.JPG

http://www.crazyleds.co.uk/Ultra-Quad-PLCC-2-509T.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Van deze heb ik er dan 8 nodig? (4 bij snelheidsmeter (incl. KM-teller), 2 TID en 2 Verwarmingselement)

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Voor de TC (Traction Control) kan je ook het lampje vervangen, deze moet T3 heten. hier krijg ik echter geen goed lampje over gevonden?

Hoe krijg je zo'n lampje vanuit die positie eruit? dat kan toch alleen maar kapot gaan?

Gaat om dit lampje:

2014-01-03210949_zps57b90ae5.jpg

Ik zie dat sommige bij de aansteker ook verlichting hebben. Er moet schijnbaar aan de achterkant een lampje zitten? is dat deze:

2014-01-03210526_zps6ec80cf8.jpg

Zoja, hoe is deze te verwijderen? want ik heb er al lichtjes aangetrokken, maar kreeg er geen beweging in.

Het zijn heel wat vragen, maar hoop hier toch wel antwoord op te krijgen.

Met vriendelijke groet,

Rickskes

Terug
Naar boven