• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Interieur verlichting zekering achter

Opeltje17

Woont hier bijna
Hallo,

Mijn vader heeft een astra H Z1.4XEP hatchback uit 2006 nou werkt de kofferbak verlichting niet en achterin links zit een zekeringen kast de volgens mij de REC en daar mist zekering 37 (5A) en in het boekje staat bij die zekering dat het voor de interieur verlichting is nou is mijn vraag als ik daar een zekering in doe weet één van jullie dan mischien of het voor dat lampje is want ik heb namelijk geen mini zekering 5A bij de hand.

PS: De rest van de interieur verlichting werkt wel ook het handschoenen kastje en ook het lampje is goed.

Alvast bedankt,

Luuk

volgens mij niet, heb er vd week ook een hoop uitgetrokken daar waaronder 37. en lampje ging niet uit:P

miss een domme vraag maar is t lampje wel goed?:P

volgens mij niet, heb er vd week ook een hoop uitgetrokken daar waaronder 37. en lampje ging niet uit:P

miss een domme vraag maar is t lampje wel goed?:P

Ja lampje is gewoon nog goed heb hem onderling gewisseld met die van het handschoenen kastje het is ook nogal vreemd want het lampje deed het opeens niet meer terwijl er niemand met z'n handen aan die zekering heeft gezeten waarschijnlijk is het slot dan gewoon stuk maar die laat ik lekker zitten maar ga het vanmiddag proberen en post hier wel of het gelukt is.

Luuk

Ja lampje is gewoon nog goed heb hem onderling gewisseld met die van het handschoenen kastje het is ook nogal vreemd want het lampje deed het opeens niet meer terwijl er niemand met z'n handen aan die zekering heeft gezeten waarschijnlijk is het slot dan gewoon stuk maar die laat ik lekker zitten maar ga het vanmiddag proberen en post hier wel of het gelukt is.

Luuk

Net een zekering erin gedaan klep dicht en open gehad werkt jammer genoeg niet.

Weet iemand anders toevallig nog iets wat het kan zijn behalve dan dat het slot kapot is.

Luuk

Net een zekering erin gedaan klep dicht en open gehad werkt jammer genoeg niet.

Weet iemand anders toevallig nog iets wat het kan zijn behalve dan dat het slot kapot is.

Luuk

Terug
Naar boven