Ik ben in het bezit van een insignia st uit 2011, het interieur is momenteel stof en heeft niet de verwarmde stoelen met fan. Mijn plan is om van de week deze te gaan vervangen voor een volledig lederen set met verwarming en fan.
Is er iemand die dit al een keer heeft gedaan?
Mijn vraag komt neer op t volgende, de stoelen vervangen zal het grote probleem niet zijn. Achterbank 2 bouten loshalen en alles is er zo uit. Voorstoel zelfde manier alleen dan 4 bouten.
Waar ik wel mee zit, is dat het heaterpanel vervangen moet worden met een panel voor verwarmde stoelen. Zou het dan verder plug and play zijn, of kom ik draden tekort.
Verder heb ik iets gelezen over een aanpassing met tech2.
Hopelijk kan iemand mij op weg helpen voordat ik alles aanschaf en het een dure grap wordt.
Alvast bedankt voor de moeite.
Is er iemand die dit al een keer heeft gedaan?
Mijn vraag komt neer op t volgende, de stoelen vervangen zal het grote probleem niet zijn. Achterbank 2 bouten loshalen en alles is er zo uit. Voorstoel zelfde manier alleen dan 4 bouten.
Waar ik wel mee zit, is dat het heaterpanel vervangen moet worden met een panel voor verwarmde stoelen. Zou het dan verder plug and play zijn, of kom ik draden tekort.
Verder heb ik iets gelezen over een aanpassing met tech2.
Hopelijk kan iemand mij op weg helpen voordat ik alles aanschaf en het een dure grap wordt.
Alvast bedankt voor de moeite.