• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

International Tuning Day bij Crooke Tuning 09-05-2013

Unlimited Tuning

Post weinig
Dames, heren,

Donderdag 9 mei 2013 (Hemelvaartsdag) is het weer zover: Crooke Tuning gaat weer een meeting organiseren!

Ditmaal wordt het groter dan ooit, onder de naam International Tuning Day 2013!

Op deze meeting kan je het volgende verwachten:

-Voor de poetsers onder ons een Show & Shine contest.

-Voor de Audio mannen/vrouwen een DB Drag.

Demo's van o.a:

-Kumho Tyres

-Schmidt Wheels

-Rieger Tuning

-Eisenman Exhaust

-OZ Wheels

-Unlimited Tuning Amersfoort

-Wrap Expert

-Wheelpoint

-Milltek Exhaust

-Fox Exhaust

Verder zal er weer een scala aan exclusieve auto's te zien zijn! Denk bijvoorbeeld aan de Audi RS 5 met Milltek exhaust, BMW M5 F10 met Eisenmann Exhaust, Prouwler, enz. enz.

Verder is er natuurlijk een patatje en een visje te koop, we zijn tenslotte in Spakenburg.

We verwachten veel mensen en auto's deze dag, dus als jullie met de club willen komen en zeker willen zijn van een plaats op de paddock geef het dan even door:

info@crooketuning.nl

Tot ziens op donderdag 9 mei 2013 vanaf 12:00!

Helaas zal de calibra er niet bij zijn dit jaar :cry Doet het voorlopig niet meer...

Dus zal de Vectra ergens buiten het dorp parkeren :jerry

Gr.

Pastra

nee ik sta donderdag weer onder me wagen met me maat, ff schroefset eronder en een PU bus plaatsen :P

church is for ignorant people..

Johan,

Heb ik het vanmiddag goed gezien dat je vanaf Vathorst / A1 niet meer naar Bunschoten kan omdat de weg is opengebroken ?

@Juffer1 wrote:Johan,

Heb ik het vanmiddag goed gezien dat je vanaf Vathorst / A1 niet meer naar Bunschoten kan omdat de weg is opengebroken ?

ja klopt kutzooi , dus of bij baarn van de snelweg , of amersfoort noord , binnendoor naar spakenburg , tussen afslag spakenburg en afslag amersfoort noord zit een viaduct , daar kun je dan overheen (als je niet de omleidingen volgt)

Vanaf A28 Zwolle kan je dus beter bij de afslag Vathorst eraf gaan en niet de A1 op sturen.

Kom je vanaf de A1 dan kan je beter de route pakken die hierboven staat.

Bij Baarn eraf, voor de mensen die uit (zuid)west komen is niet zo omrijden. Dat gaat nog wel. :thumbup

Is er genoeg plek voor iedereen om dicht bij elkaar te staan? Of zal het uitdraaien op dat men verderop in zijstraten staat? :)

Terug
Naar boven