• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Ipod/mp3 aansluiten Pioneer radio

Ik heb hier ook geen verstand van maar google doet wonderen

De manual met aansluitschema en een lijst van ondersteunde toestellen.....

Roelof heb Hifi Veenendaal gemaild en ze hebben de kabel op voorraad, kost maar 20 euris!

Tnxs voor de tips !!

Topic kan dicht !

origineel gepost door Roelof

Alleen de kabel of de complete interface?

Leukste is, ik heb vandaag beetje in den haag zitten informeren, de ene autoradio shop zegt, dat ik alleen de kabel moet kopen, de andere shops zeggen dat ik hele interface moet aan schaffen :hmmz

Dus dat pist me echt off :hmmz

Mij lijkt het dat je de kabel niet zomaar op de radio aangesloten krijgt of het moet een ander product zijn maar dan vind ik de prijs nogal laag voor een complete interface.

origineel gepost door Roelof

Mij lijkt het dat je de kabel niet zomaar op de radio aangesloten krijgt of het moet een ander product zijn maar dan vind ik de prijs nogal laag voor een complete interface.

De interface kost 99 euro, ik ga denk ik pas volgend maand de interface halen dus dat komt wel goed

Ieder geval tnxs voor de tips :thumbup

Terug
Naar boven