• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Izusu Impuls / Piazza

Astraman

Woont hier bijna
Weet iemand in hoeverrede eerste generatie technisch gelijk is aan een c-kadett? Ze zouden naar verluid zijn gebouwd op het t-platform waarop de izusu gemini oftwel de c-kadett op staat.

Het is namelijk zo dat die impulse/piazza geleverd zijn met AWD, ben namelijk zeer benieuwd in hoe die ophanging in elkaar zit in dat geval. :angel

176669.jpg

Guigaro Design, vandaar die beetje lancia/fiat achtige look.

ze zijn indd gebouwd op de basis van een holden gemini coupe

http://en.wikipedia.org/wiki/Isuzu_Piazza zo als daar staat

en een gemini coupe ziet er zo uit

dsc00657pj7.jpg

en deze kwam k ook tegen...

sheel_coupe01.jpg

lijkt wel een c met een d voorkant en 5 gaats velge :hmmz

alleen volgens mij zijn de gemini's waar die piazza op gebaseert is niet meer op de basis van een c kadett

Mja, ik heb namelijk op diverse sites gelezen dat ze tussen de gemini en de eerste piazza onderdelen en blokken zo omwisselen, zitten zelfs turbo blokken bij. Maar het gaat mij over de verwantschap tussen qua bodemgroepen omdat die piazza AWD heeft.

Terug
Naar boven