• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

jaren 80 sentiment

asconahobbyist

Woont hier bijna
geboren in de jaren 70 ben ik in de jaren 80 opgegroeid.

In de tijd dat je nog goeie muziek had,er met 3 nederlandse,2 belgische en 3 duitse TV zenders meer op tv is dan anno 2012 met 45 zenders (in je standaardpakket) en auto's nog niet volgepropt zaten met gevoelige electronica en 115 pk nog genoeg was voor een snelle hatchback.

Post hier je plaatjes,filmpjes en muziektracks die mooie herrinneringen terugbrengen.

ik trap af:

42164_291819.jpg

Wham- The edge of heaven

[youtube:2bwcao7a]

Knight rider

[youtube:2bwcao7a]

http://sco.wikipedia.org/wiki/File:Opel_kadett_ls_crop.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

deze, voorheen met oud opel logo, na een aanrijding met deze)

auto was in deze kleur met deze wieldoppen, een 1300 ls automaat LT-80-XL van januari 1985, toen ik daar in mee reed voor het eerst kregen we duimen op van andere automobilisten die ons inhaalden en daarna meteen op de rem stonden om naar deze aerodynamische druppelvorm te kijken..(auto van het jaar 85)

[youtube:106mqrpu]

, ja wie is er niet groot mee geworden (toen 15 jaar)

en toen eindelijk 16..

http://www.camino-tuning.be/phpBB3/gallery/image_page.php?album_id=105&image_id=1055" onclick="window.open(this.href);return false;

verrekt dat is de mijne! en die heb ik nog steeds, helaas is mijn trouwe bullmastiff overleden.

En een geweldige vakantie 3 wkn lang in het zuiden van Spanje, 2300 km van onze woonplaats met mooi weer kon je de Marokkaanse kust zien.

Samen met een toen zeer goede vriend en zijn ouders in de zomer van 1988, jammer dat ik mijn oude vriend niet meer zie (sinds een jaar of 13)

http://www1.mma.es/playas/img/g/gr/GR-062.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Om het half jaar naar vrienden en daar Sky channel (hadden wij niet) kijken, inspector Gaget, Mask, He-man.

En natuurlijk racen op de fiets, Knight Rider, Dukes of Hazzard, A-team na doen.

Wiewooo wiewooo

sirene.jpg

c64c_original_box.jpg

en dan begon ik met een cassettedeck erbij,dus 10 minuten laden voor 1 spelletje,tsss,wat was ik blij toen ik een floppy discdrive kreeg,was je binnen een minuut klaar

@Makko wrote:Om het half jaar naar vrienden en daar Sky channel (hadden wij niet) kijken, inspector Gaget, Mask, He-man.

En natuurlijk racen op de fiets, Knight Rider, Dukes of Hazzard, A-team na doen.

Wiewooo wiewooo

sirene.jpg

En vervolgens net als iedereen heel zielig tegen je horloge lopen praten :jerry :jerry

3112.jpg

wie is hier niet mee naar school gegaan,en wat zaten die rode skyleren stoelen lekker,vergeleken met die rommel van nu. alles trilde en vibreerde,maar toch,heerlijke bussen!

En de "moderne" printer die er bij hoorde.

star_lc10.jpg

En wat een prijs meer als 2200 Gulden voor een PC met printer, ja en een Muis !

En een cursus Windows/dos 3.0 dacht ik.

@Gerrit78 wrote:@Makko wrote:Om het half jaar naar vrienden en daar Sky channel (hadden wij niet) kijken, inspector Gaget, Mask, He-man.

Wiewooo wiewooo

sirene.jpg

En vervolgens net als iedereen heel zielig tegen je horloge lopen praten :jerry :jerry

Ja precies, zo'n horloge met rekenmachine met miniknopjes van de kermis. :agent

a500ful.jpg

Eind jaren 80 haalde mijn vader zo'n Amiga. Die kon duizend keer meer dan de 8086 ibm die we toen hadden.

Ik moet ook vooral denken aan deze vriend:

dcp_1505.jpg

Terug
Naar boven